Gå til innhold

Hvor store proteser har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nye pupper - here I come

Jeg er 164 høy og 60 kilo.

Jeg hadde 80 A før jeg la inn silikon. Dvs. at jeg stort sett hadde god plass i en A-cup.

Jeg la inn 315, og har endt med 80 C. Dette er mer enn nok (og mer enn vi ble enige om før operasjonen....)

De er ikke så store at noen reagerer. Jeg har spurt folk jeg kjenner godt, og de oppdaget ikke at jeg hadde gjort noe. Altså er de ikke unormalt store i forhold til kroppen min.

Det som jeg synes er veldig leit er at jeg har fått arret for langt ned. Dvs. at det vises under bikinitopper noen ganger:-(

• 4 uker senere...
Gjest Fint med bryst og kløft

La inn 295 i tomme bryster (etter barn/amming)

Er 165 og veier nå ca 65. Mine bryster er helt flotte til min kropp. Mange synes de er store, og i klær så ser de kanskje også det ut. Men uten klær og i badedrakter og sånn så passer de helt perfekt til resten av kroppen.

Veier mer nå enn noen gang. Har som regel veid rundt 58 kg. Brystene var veldig passende og pene selv om jeg var såpass slankere.

Bh størrelse nå er 85 D. (C kan gå, men de kan bli litte grann små)

• 2 uker senere...
Gjest Og mine er myke og naturlige

Har alltid hatt store bryster selv, så når disse forsvant etter barn og amming så hadde jeg masse lomme å fylle ut.

Jeg la inn silikon, 290, og er veldig fornøyd

Er 165, veier ca 65, ikke tykk men litt kraftig. BH størrelse 85D

Har hatt inleggene i vel 10 år nå.

Gjest Og mine er mye og naturlige

Jeg er 164 høy og 60 kilo.

Jeg hadde 80 A før jeg la inn silikon. Dvs. at jeg stort sett hadde god plass i en A-cup.

Jeg la inn 315, og har endt med 80 C. Dette er mer enn nok (og mer enn vi ble enige om før operasjonen....)

De er ikke så store at noen reagerer. Jeg har spurt folk jeg kjenner godt, og de oppdaget ikke at jeg hadde gjort noe. Altså er de ikke unormalt store i forhold til kroppen min.

Det som jeg synes er veldig leit er at jeg har fått arret for langt ned. Dvs. at det vises under bikinitopper noen ganger:-(

Skulle gjerne sett bilder av de arrene dine, det har jeg lurt veldig på opp gjennom siden du tok innleggene.

Strutter dine pupper mye ut?

Jeg lot med vilje mine henge og slenge litt slik at de fikk en naturlig heng. Jeg tar penntesten uten problem og det at de henger litt er jo helt naturlig når en er litt voksen og har litt størrelse på brystene.

Er det en mulighet for deg å gjøre? Jeg tenker at et heng kanskje kan dekke over arrene, for så langt ned kan du vel ikke ha dem?

Hvordan få heng? Jo, som alle andre, la dem få henge fritt og slenge i ny og ne ;)

Mine er veldig naturlige i både utseende og mykhet.

Annonse

Gjest Nye pupper - here I come

Skulle gjerne sett bilder av de arrene dine, det har jeg lurt veldig på opp gjennom siden du tok innleggene.

Strutter dine pupper mye ut?

Jeg lot med vilje mine henge og slenge litt slik at de fikk en naturlig heng. Jeg tar penntesten uten problem og det at de henger litt er jo helt naturlig når en er litt voksen og har litt størrelse på brystene.

Er det en mulighet for deg å gjøre? Jeg tenker at et heng kanskje kan dekke over arrene, for så langt ned kan du vel ikke ha dem?

Hvordan få heng? Jo, som alle andre, la dem få henge fritt og slenge i ny og ne ;)

Mine er veldig naturlige i både utseende og mykhet.

Arrene er 1 1/2 - 2 sm under "bretten" under brystene. De er små og ganske pene. Men de er lyse, og synes godt under feil bikinitopp.

De har ingen stor heng selv om jeg går en god del uten BH. (Stort sett etter dusjen hver kveld)

Det hadde vært mye bedre om de var i bretten, eller på undersiden av brystene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...