Gå til innhold

Lille meg


Gjest Barbie

Anbefalte innlegg

Så er jeg her igjen da. Er så lite "til stede" for tiden, men det "årnær" seg.

Ritva, long time no see. Håper du har det bra. Er som sagt veldig "borte" for tiden, men kommer sterkere igjen...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Barbie-mammsen:-)...Velkommen tilbake..du har vært savnet!

Det er lov til å være "borte og ikke tilstede"...vi må nok ta den reisen en gang

i blant..men det "årnær" seg... også kommer man sterkere tilbake. Det har du gjort

mange ganger før og det gjør du igjen!

Joda jeg har det bra, men hektisk...det går opp og ned innimellom som med alle andre...energisirkelen min er litt ustabil...men det "årnær" seg...nå har vi begynt med østfoldsdialekt også*hehe*)..Mon tro hvem sin skyld det er:-)

Varme klemmer og tanker fra meg til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Barbie.

Jeg savner dere og er endelig kommet meg til rett side igjen....er det plass til meg enda?

Nett i Nord.

NETT.....:-)))))

Hurra, der var du. Hvordan GÅR det med deg? OI, men hadde jeg enda hatt et nummer jeg kunne ringt, men neida, alt er borte herfra.:-( Ikke min pc engang.........hehe.

Så godt å høre fra deg, og ikke minst se at du er her.

Kjempeglad i deg, vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Barbie-mammsen:-)...Velkommen tilbake..du har vært savnet!

Det er lov til å være "borte og ikke tilstede"...vi må nok ta den reisen en gang

i blant..men det "årnær" seg... også kommer man sterkere tilbake. Det har du gjort

mange ganger før og det gjør du igjen!

Joda jeg har det bra, men hektisk...det går opp og ned innimellom som med alle andre...energisirkelen min er litt ustabil...men det "årnær" seg...nå har vi begynt med østfoldsdialekt også*hehe*)..Mon tro hvem sin skyld det er:-)

Varme klemmer og tanker fra meg til deg

Ritvagullet, så godt å "høre stemmen " din. Har savnet dere så mye,alle sammen.

Kjempeglad i deg.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Barbien vår!

Vi blir like glad hver gang du stikker innom og hilser på! Du er savnet, det vet du, men vi vet jo at du kommer hit når du kan!

Synd at du ikke kan komme på treffet på søndag, men vi ses kanskje neste gang?!

Take care!!

Godklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...