Gå til innhold

H-melk skal være nøytraliserende.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest EUPF58

''Vil hest ikke spise nattmat,da det er om kveld og natt at maten er fetende''

Du er lettlurt. Det er døgnet samlede kaloriinntak som er avgjørende, ikke når på døgnet du spiser det.

Men man forbrenner jo lite når man sover,så mesteparten av det man spiser kortere tid enn 4 timer før man legger seg,vil vel stort sett gå til lagring vel,og ikke forbrenning? En våken person vil vel forbrenne litt mer enn en som sover? Man bruker vel hjernen mer aktivt ved våken tilstand?Og man sitter eller står. De færreste klarer vel å ligge mer en 30 minutter uten å sovne?Jeg leste mye før jeg sovnet,nå legger jeg meg aldri før jeg er trøtt,så det tar aldri mer en 5 min å sovne for meg,men så bruker jeg jo også Seroqulelle da,100 mg.

Gjest firepile

Men man forbrenner jo lite når man sover,så mesteparten av det man spiser kortere tid enn 4 timer før man legger seg,vil vel stort sett gå til lagring vel,og ikke forbrenning? En våken person vil vel forbrenne litt mer enn en som sover? Man bruker vel hjernen mer aktivt ved våken tilstand?Og man sitter eller står. De færreste klarer vel å ligge mer en 30 minutter uten å sovne?Jeg leste mye før jeg sovnet,nå legger jeg meg aldri før jeg er trøtt,så det tar aldri mer en 5 min å sovne for meg,men så bruker jeg jo også Seroqulelle da,100 mg.

''Men man forbrenner jo lite når man sover,så mesteparten av det man spiser kortere tid enn 4 timer før man legger seg,vil vel stort sett gå til lagring vel,og ikke forbrenning?''

Det er en myte.

http://iform.nu/kosthold/sporsmal-om-kosthold/er-mat-mer-fetende-nar-jeg-spiser-om-kvelden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...