Gjest ipab Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Fikk en bitteliten blødning ved forventet mens som varte i 2 dager, det var veldig veldig lite blod. Har ikke hatt noen blødning siden. Kan jeg være gravid?? Bor så langt fra apotek at jeg ikke har kunnet kjøpe meg en test til nå. Takknemlig for svar. 0 Siter
Gjest vem vet Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Hvis du har hatt sex, så er det klart at du KAN være gravid. http://www.billige-teste.dk/?gclid=CIfU1Nbmq6ECFVArDgodiAdzDQ Ha tester klart Hvis du lurer på om du er gravid, så ta en test. Har du ikke selv, så dra til legen eller ring en synsk person... 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Det KAN du være, så sant du har hatt sex da:o)) De har graviditetstester på de fleste dagligvareforetninger og tror jeg?? Lykke til... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Graviditetstester har de på dagligvarebutikkene Jeg har hatt kortvarige festeblødninger rundt menstider med alle mine 3... 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 30. april 2010 Skrevet 30. april 2010 eller bestill på www.babyornot.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.