Gå til innhold

Liten aktivitet på forumet?


liljensverden

Anbefalte innlegg

liljensverden

Er det alltid så liten aktivitet her inne? Jeg husker den tiden jeg var her aktivt for en del år tilbake, da var det nye innlegg hver time i døgnet.

Det er selvfølgelig veldig bra om det er sånn at man ikke trenger forumet lenger, og derfor ikke er aktiv, men er virkelig det tilfellet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

liljensverden

Dette spørsmål kommer med jevne mellomrom, men tror egentlig aktiviteten stadig svinger.

Jo, det er vel sånn det er. Bare så kjedelig at aktiviteten ikke er så stor akkurat på de tidspunktene jeg skulle ønske den var mye større. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liljensverden

Det er ikke utenkelig at det også har noe med årstid og vær å gjøre.

Sant, så sant! Kanskje jeg burde tatt meg en tur ut i godværet jeg også og bli glad. Er bare ikke så lett når man ligger på sofaen, temmelig gravid og ikke helt føler for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ngaigon

Jeg også har registrert dette. Vet ikke helt hvorfor. Når det gjelder meg så prøver jeg å godta ting som de er/var, men jeg vil også legge dette bak meg. Jeg forsøker å leve her og nå, selv om minnene kommer og forsurer endel dager.

Skjønner at du har det litt tøfft nå når du skal ha barn, jeg har selv født tre ganger og dette gikk veldig bra :-). Du kan glede deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liljensverden

Jeg også har registrert dette. Vet ikke helt hvorfor. Når det gjelder meg så prøver jeg å godta ting som de er/var, men jeg vil også legge dette bak meg. Jeg forsøker å leve her og nå, selv om minnene kommer og forsurer endel dager.

Skjønner at du har det litt tøfft nå når du skal ha barn, jeg har selv født tre ganger og dette gikk veldig bra :-). Du kan glede deg.

Ja, jeg gleder meg virkelig! Det gjør jeg.

Dagene er stort sett ok, og jeg merker at jeg har et helt annet fokus nå enn tidligere. Dessverre er bare noen dager litt tyngre enn andre. Har skrevet litt i bloggen min i dag. Det hjelper å bare skrive litt av og til.

Nå skal jeg ta på meg fillene og komme meg ut i sola. Besøke ei venninne og se om jeg kan shoppe litt babyklær. Det tror jeg kan hjelpe meg litt opp. ;)

Ønsker dere alle en god dag.

God hilsen fra Liljen

www.liljensverden.blogspot.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ngaigon

Ja, jeg gleder meg virkelig! Det gjør jeg.

Dagene er stort sett ok, og jeg merker at jeg har et helt annet fokus nå enn tidligere. Dessverre er bare noen dager litt tyngre enn andre. Har skrevet litt i bloggen min i dag. Det hjelper å bare skrive litt av og til.

Nå skal jeg ta på meg fillene og komme meg ut i sola. Besøke ei venninne og se om jeg kan shoppe litt babyklær. Det tror jeg kan hjelpe meg litt opp. ;)

Ønsker dere alle en god dag.

God hilsen fra Liljen

www.liljensverden.blogspot.com

Tusen takk :-). Ønsker deg en riktig fin dag, kos deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...