Gå til innhold

Forts. juksepupp- snakket med legen

Anbefalte innlegg

For de som har interesse av temaet og vil ha mer info. I dag har jeg snakket med kirurgen, hyggelig kar!

Det blir et brystløft med omvendt T snitt og uten innlegg. Jeg var i utgangspunktet litt skeptisk og så ikke for meg silikon, men trodde at det nesten var litt obligatorisk for godt resultat. Det var det altså ikke i mitt tilfelle i alle fall. Jeg har 27cm fra halsgrop og ned til brystknoppen, så det slenger jo en smule. *host*

Legen virket tilbakeholden med for/imot implantat, og virket en smule fornøyd når jeg landet på IKKE. (?) Det er og blir et fremmedlegeme i kroppen som medfører risiko. Jeg blir ikke yngre...Og jeg er aktiv og liker å være aktiv. Med så mye usikkerhet er det greit å si nei takk.

Et løft med innlegg er en større greie, krever mer rekonvalesens. Uten så er det greiere å komme i aktivitet igjen. Viktig for meg.

Jeg får beroligende og søvndyssende, så jeg slipper narkose med slange i halsen. Passer meg dobbelt så bra! Og det viktigste for meg er å løfte "kollappsen" øverst, ikke ha digre mugger. Er ikke flat i utgangspunktet heller. Og det mente han at han sulle fikse helt fint. Jeg så noen bilder og dama ble veldig fin. Jeg har KS-arr og vet at jeg danner greie arr, det blekner veldig over et par år. Så jeg har tro på at resultatet skal bli fint.

Og så blir det mye billigere uten innlegg! :0) Skal inn om en måned ca så jeg får vel oppdatere her hvis noen er interessert og skal gjøre det samme selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/347343-forts-juksepupp-snakket-med-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mary Poppins

Så flott!! Dette blir sikkert kjempefint!! :-) Jeg har sagt det før, men sier det igjen - du skriver på en så herlig måte :-)

Men du en liten digresjon - er det vanlig med slange ned i halsen under narkose? Jeg har hatt narkose flere ganger men aldri opplevd det?

Så flott!! Dette blir sikkert kjempefint!! :-) Jeg har sagt det før, men sier det igjen - du skriver på en så herlig måte :-)

Men du en liten digresjon - er det vanlig med slange ned i halsen under narkose? Jeg har hatt narkose flere ganger men aldri opplevd det?

Habla ingen peiling! Han bare sa at det ikke blir noe narkose med slange i halsen, og du puster på refleks. (Som jeg antar er det vi gjør alle sammen til vanlig!) ;0)

Og så ble jeg veldig glad for det for jeg har sett to episoder av noe amerikansk såpe med pene doktormenner og søte søstre. Og der røska de en lang plastslange ut av ramma på en stakkar som lå og så helt kadaver ut..! *Grøss*

Gjest Shira :o)

Når det er behov for slange, så legges den inn, og taes ut, mens du er bortevekk av narkosen. Jeg har hatt det flere ganger, men merker jo ikke mens det skjer. Kun en gang merket jeg litt etterpå, litt sårhet, og da hadde jeg hatt narkose i ganske mange timer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...