Gå til innhold

Kan du slette


Gjest kerla

Anbefalte innlegg

Gjest kerla

Kan du slette tråden på Åpent forum om at min venn er skadet? Det blir for vondt å se harseleringene.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kerla

Ha slettet en ufin kommentarer, men lar tråden forøvrig bli stående.

Ta en titt og se om du synes de kommentarene som blir stående ikke er ufine. Ellers er det greit for meg hvis bare ufine kommentarer blir slettet.

Jeg reagerer på spydigheter som står der nå når jeg skriver om så alvorlig situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kerla

Ha slettet en ufin kommentarer, men lar tråden forøvrig bli stående.

Er det virkelig greit at folk holder på å le seg i hjel pga. det jeg skrev?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fy flate!!!

Er det virkelig greit at folk holder på å le seg i hjel pga. det jeg skrev?

jeg støtter deg og undrer over det samme,nhd godtar det å!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Takk for støtten, jeg undrer meg veldig.

''jeg undrer meg veldig.''

Det gjør jeg også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

jeg støtter deg og undrer over det samme,nhd godtar det å!!!!

''nhd godtar det å''

Hva har jeg med dette å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''nhd godtar det å''

Hva har jeg med dette å gjøre?

Ingenting;)

Noen er bare desperate for oppmerksomhet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan da slette mobbing!!!??

Tror du NHD er webmaster på dol? Han sletter nok det han finner upassende på psykiatri, men jeg tror nok grensen går ved "hans eget forum".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fy flate!!!

Tror du NHD er webmaster på dol? Han sletter nok det han finner upassende på psykiatri, men jeg tror nok grensen går ved "hans eget forum".

''hans eget forum''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

jeg støtter deg og undrer over det samme,nhd godtar det å!!!!

Det er min - og ikke NHD - sin oppgave å moderere forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Er det virkelig greit at folk holder på å le seg i hjel pga. det jeg skrev?

Du er en erfaren bruker av doktoronline.no, og det er langt fra første gangen du ønsker ting slettet. Du må nesten selv ta noe av konsekvensene av måten du bruker våre fora på, inklusive måten du kommuniserer med andre brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fy flate!!!

Det er min - og ikke NHD - sin oppgave å moderere forum.

du var ikke der og det er synd for offeret.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''hans eget forum''

Det er jo psykiatri som er hans forum. Eller venter du at han skal slette på f.eks. "Hud og hår" også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kerla

Du er en erfaren bruker av doktoronline.no, og det er langt fra første gangen du ønsker ting slettet. Du må nesten selv ta noe av konsekvensene av måten du bruker våre fora på, inklusive måten du kommuniserer med andre brukere.

Dette er unødvendig og nærmer seg outing. Jeg har det vondt nok i øyeblikket. Jeg er helt sjokkert og håper at noen støtter meg nå. Jeg kunne tenkt meg å få NHDs mening om etikken i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kerla

du var ikke der og det er synd for offeret.....

Jeg håper du støtter meg nå når du ser hva webmaster skriver til meg. Jeg er helt sjokkert. Jeg har det vondt nok om ikke webmaster antyder at jeg dikter opp det jeg skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Dette er unødvendig og nærmer seg outing. Jeg har det vondt nok i øyeblikket. Jeg er helt sjokkert og håper at noen støtter meg nå. Jeg kunne tenkt meg å få NHDs mening om etikken i dette.

Jeg vil foreslå at du logger av for i kveld nå, og ikke fortsetter å poste innlegg som det blir mer "styr" ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Jeg håper du støtter meg nå når du ser hva webmaster skriver til meg. Jeg er helt sjokkert. Jeg har det vondt nok om ikke webmaster antyder at jeg dikter opp det jeg skriver.

Jeg har ikke antydet at du dikter opp noe, men har derimot at du kjenner dol godt nok til å se når ting utvikler seg i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...