Gå til innhold

Kan du slette


Gjest kerla

Anbefalte innlegg

Gjest fy flate!!!

Jeg håper du støtter meg nå når du ser hva webmaster skriver til meg. Jeg er helt sjokkert. Jeg har det vondt nok om ikke webmaster antyder at jeg dikter opp det jeg skriver.

klem.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kerla

Jeg vil foreslå at du logger av for i kveld nå, og ikke fortsetter å poste innlegg som det blir mer "styr" ut av.

Hva er dette for noe? Hva foregår det hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kerla

Jeg har ikke antydet at du dikter opp noe, men har derimot at du kjenner dol godt nok til å se når ting utvikler seg i feil retning.

Jeg som trodde at webmaster var seriøs. Du ydmyker meg veldig her og gir meg ansvaret for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det som forundrer meg er hvor mye du får webmaster til å slette for deg. Hvorfor får du slik særbehandling? Andre får bare beskjed om å tenke seg om før de skriver, mens det stadig blir ryddet opp for/etter deg. Jeg syns det er på tide at webmaster setter ned foten, du er tross alt en voksen person!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kerla

Det som forundrer meg er hvor mye du får webmaster til å slette for deg. Hvorfor får du slik særbehandling? Andre får bare beskjed om å tenke seg om før de skriver, mens det stadig blir ryddet opp for/etter deg. Jeg syns det er på tide at webmaster setter ned foten, du er tross alt en voksen person!

For all del klapp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synes nå jeg i kveld

Ha slettet en ufin kommentarer, men lar tråden forøvrig bli stående.

Håper du står ved den beslutningen selv nå hvor vedkommende eskalerer ytterligere

Ellers blir det bare tomme trusler. Det er sjelden særlig lurt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kerla

nå må du å gi deg......

Jeg har sendt flere mailer som jeg ikke har fått svar på? Jeg undrer meg over det som en del annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tror jeg skal gå og legge meg

Dette er unødvendig og nærmer seg outing. Jeg har det vondt nok i øyeblikket. Jeg er helt sjokkert og håper at noen støtter meg nå. Jeg kunne tenkt meg å få NHDs mening om etikken i dette.

Hvis du har det vondt, så slutt å poste her. Sukk, jeg skjønner ikke hvorfor folk gjør ting som gjør dem vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som trodde at webmaster var seriøs. Du ydmyker meg veldig her og gir meg ansvaret for det.

Du legger opp til dette selv ved å svare folk ufint og frekt når de gir deg svar du ikke liker. Du lager det ene innlegget etter det andre her inne og får en hel horde etter deg, p.g.a. måten du kommuniserer på. Folk mener å være hjelpsom utfra de opplysninger de har fått i innlegget. Du tillegger folk onde hensikter når du ikke liker svarene folk bruker tid på å gi deg. De kan selvfølgelig ha feil, men du gir tilbakemeldinger som gjør at folk angrer på at de har kastet bort tid på å svare deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du støtter meg nå når du ser hva webmaster skriver til meg. Jeg er helt sjokkert. Jeg har det vondt nok om ikke webmaster antyder at jeg dikter opp det jeg skriver.

''antyder at jeg dikter opp det jeg skriver.''

Hvor er det webmaster har antydet dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

du kan da slette mobbing!!!??

Når noen ved eget initiativ og ved bruk av tekniker som vedkommende selv vet hva jeg sikter til, i en slik grad legger opp til mobbing, blir sympatien fra min side meget liten.

Forøvrig sletter jeg en del ufine ting om jeg kommer over det, men jeg overprøver aldri webmasters vurderinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som trodde at webmaster var seriøs. Du ydmyker meg veldig her og gir meg ansvaret for det.

Du må da for pokker selv ta ansvar for det du skriver her inne, og du kommer aldri til å få kun de svarene du ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fy flate!!!

Når noen ved eget initiativ og ved bruk av tekniker som vedkommende selv vet hva jeg sikter til, i en slik grad legger opp til mobbing, blir sympatien fra min side meget liten.

Forøvrig sletter jeg en del ufine ting om jeg kommer over det, men jeg overprøver aldri webmasters vurderinger.

forsvarer du mobbing????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsvarer du mobbing????

Dette handler vel om at de ansvarlige her ikke definerer noen av innleggene i den tråden som mobbing.

Jeg er sikker på at verken Webmaster eller NHD er positive til mobbing, i den vanlige betydningen av begrepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan da slette mobbing!!!??

Kjære deg, tror du undervurderer både de ansvarlig på DOL og de som skriver her :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...