Gå til innhold

grete!!


maxime

Anbefalte innlegg

på DIXI-møtet fikk jeg låne med meg boka di..og det møtet var i går.Jeg lå oppe hele natta og leste boka..og jeg som HATER å lese!

det var den beste boka jeg har lest..

du kan sette ord på det du har opplevd,du husker de minste detaljene om hva som skjedde etter overgrepet..du forklarte meg hvorfor jeg var så redd for å gå til tannlegen.I dag skulle jeg ta en telefon,og da kapret typen min boka,å leste og leste.Han la den fra seg et lite sekund da han skulle lage seg noe mat,og da klarte jeg å fjerne bokmerket han hadde laget i boka..han ble helt fra seg,rev fra meg boka og bladde og bladde febrilsk.."korr va eg komt,kor VA eg komt?!?!"satt han å mumlet,og da han fant frem til siden sukket han lettet..og leste videre.Tror du ikke at han og har lest ut boka di?!hhhee,så der ser du;boka di fenger alt og alle.

Du er modig,du er tøff,Grete!

For hvert nytt kapittel jeg kom til måtte jeg se på baksiden av boka,å se på bildet av deg..du har VAKRE øyner..så gode og snille,samtidig litt triste..du var GOD å se på,som om du visste alt jeg hadde gått gjennom,og bare satt der på baksiden av boka og ventet på at jeg var ferdig slik at du kunne spørr meg om jeg likte den..det var en vakker bok,grete..og jammen har du forvandlet meg til en lesehest..som ikke lenger kan sove om nettene,som andre folk..lese,lese,lese!

bokstavbarnet maxime..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære snille du!

Tusen millioner takk for de fine ordene!! Det var utrolig snilt skrevet!! Håper ikke du blir skuffet når du treffer meg da... hehe :-)

Gledelig å høre at dere begge likte boken så godt! Mange har faktisk sagt at de ikke klarte å legge den fra seg, fordi de bare MÅTTE lese videre for å se hvordan det gikk til slutt. Og det var akkurat det jeg ønsket å få til da jeg satt i sene nattetimer og skrev og skrev et helt år.

En kollega fortalte at hun leste boken ut samme dag som hun kjøpte den. Hun klarte ikke å legge den fra seg, så da mannen fant henne på badet mens hun leste i boken samtidig som hun pusset tennene, trodde han hun hadde blitt helt sprø!

En nabo sa akkurat det samme som du skriver her, det var den første boken hun hadde lest i hele sitt liv! Så da den andre boken min kom ut (barnebok) måtte hun lese den også. Hun har faktisk bare lest de to bøkene - gøy å vite at jeg har skrevet begge!

Jeg har fått mange andre hyggelige tilbakemeldinger, både fra kjente og ukjente, og det er tydelig at boken fenger. Da var det verdt alt arbeidet! Og gleden ved å kunne hjelpe andre i samme eller liknende situasjon er stor!

Ønsker deg lykke til Maxime! Du er inne i en stim nå, stå på, du er modig og flink som jobber med dette! Men husk å gjøre tingene i ditt eget tempo, ikke stress, for dette tar tid - og det skal og må det gjøre!

Ses!

Godklem fra Grete :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...