Gå til innhold

Ville ikke bruke muslimsk eiendomsmegler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi snakker ikke om offentlig øvrighet nå.

Vel, loven er klar, enten du liker det eller ei.

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

90

• hidi, the scorpion

17

• ShitDiddelyDo

6

• morsan

3

Gjest araya
Skrevet

Vel, loven er klar, enten du liker det eller ei.

Det er en lov som jeg ikke akter å følge. På samme måte som jeg ikke fulgte loven om forbud mot samboerskap i 1970.

Gjest araya
Skrevet

Samme det det denne eiendomsmegleren ble utsatt for.

Slettes ikke. Dette er intet overgrep. Man velger nemelig selv hvem man vil kjøpe en vare eller tjeneste av. Grunnen er uvesentlig. Foretrekker du å bruke REMA i stedenfor KIWI, kanskje fordi REMA har bedre utvalg, er det ditt valg. Velger du å gå til tannlege Røskerud i steden for tannlege Blodsprut, kanskje fordi Røskerud har en pene kontorsøster, er det også ditt valg.

Skrevet

Det er en lov som jeg ikke akter å følge. På samme måte som jeg ikke fulgte loven om forbud mot samboerskap i 1970.

Vel, det er ikke valgfritt hvilken lov man skal følge.

Skrevet

Slettes ikke. Dette er intet overgrep. Man velger nemelig selv hvem man vil kjøpe en vare eller tjeneste av. Grunnen er uvesentlig. Foretrekker du å bruke REMA i stedenfor KIWI, kanskje fordi REMA har bedre utvalg, er det ditt valg. Velger du å gå til tannlege Røskerud i steden for tannlege Blodsprut, kanskje fordi Røskerud har en pene kontorsøster, er det også ditt valg.

Som sagt, les loven.

• 4 uker senere...
Skrevet

Det høres ut som en dårlig reklamekampanje fra Clas Ohlson!

Man skal ikke spøke med slikt! Det er helligbrøde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...