Gå til innhold

Ville ikke bruke muslimsk eiendomsmegler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, man har ikke full rett, slik du sier der.

Du har ikke rett til å diskriminere på grunnlag av om personen er funksjonshemmet, kjønn, legning og diverse annet.

Hadde hun ikke sagt noe om hvorfor hun ikke ville ha denne megleren ville det ikke vært noe problem. Når hun skrev det hun gjorde er jeg helt enig i at det er diskriminering.

Dersom jeg nekter å handle av kjøpmenn med blå sko er det ingen som kan klage meg inn til diskrimineringsnemda for det, dersom jeg ikke forteller hvorfor.

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

90

• hidi, the scorpion

17

• ShitDiddelyDo

6

• morsan

3

Skrevet

Poenget er vel valgfrihet!

Og i følge Norsk Lov så har vi det. Eller ble det slutt på det...?

Hvorfor bruker du alltid jøder i dine eksempler?

Kanskje slik at folk blir minnet på at det ikke er noen forskjell mellom din trakassering av muslimer, og andres trakassering av jøder. De er høyst sammenlignbare.

Skrevet

Hadde hun ikke sagt noe om hvorfor hun ikke ville ha denne megleren ville det ikke vært noe problem. Når hun skrev det hun gjorde er jeg helt enig i at det er diskriminering.

Dersom jeg nekter å handle av kjøpmenn med blå sko er det ingen som kan klage meg inn til diskrimineringsnemda for det, dersom jeg ikke forteller hvorfor.

Nei, men det er fordi blåskoistene ikke er dekket under diskrimineringsparagrafen.

Utover det er det jo selvsagt akkurat like ulovlig å diskriminere selv om man ikke blir tatt for det.

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion
Skrevet

1) Det var åpenbart ikke Jesus som sa det.

2) Allah er bare arabisk for samme gud som de kristne tilber.

Skaff deg litt kunnskap. Det er gratis.

Skaff deg litt mer Bibelkunnskap!

Jesus var Gud!

Gjest ingen nick
Skrevet

Ingen leser Bibelen bedre enn Faan selv;)))

Her tar du dog feil:)

Ditt utsagn:

''"Du skal ikke ha andre guder enn Meg!" ''

er det første av av de ti budene Gud gav til Moses.

Andre Mosebok kapitel 20 vers 3.

Dette var lenge før Jesus kom til jorden som menneske.

Skrevet

Ingen leser Bibelen bedre enn Faan selv;)))

Her tar du dog feil:)

Det er du som tar feil, hidi.

Det du tillegger Jesus er det første av de 10 gudene fra GT.

Altså, lenge før Jesus var født.

Skrevet

Jesus var Gud!

Nei, i følge Bibelen er Jesus faktisk Guds sønn.

Det er ganske tragisk når ateister må undervise i grunnleggende kristendom!

Gjest de mysteriis dom sathanas
Skrevet

Nei, man har ikke full rett, slik du sier der.

Du har ikke rett til å diskriminere på grunnlag av om personen er funksjonshemmet, kjønn, legning og diverse annet.

''Du har ikke rett til å diskriminere på grunnlag av om personen er ... kjønn ...''

Så hvis en muslimsk eldre kvinne har fått tildelt en mannlig fastlege og hun ønsker å bytte til en kvinnlig lege ,så vil du nekte henne dette fordi det er diskriminering pga. kjønn?

Skrevet

Samtidig som han var gud.

hidi, the scorpion
Skrevet

Kanskje slik at folk blir minnet på at det ikke er noen forskjell mellom din trakassering av muslimer, og andres trakassering av jøder. De er høyst sammenlignbare.

Jeg trakasserer ingen.

Folk må tro å tenke hva de vil, men spør de om min mening, så sier jeg hva den er!

Jesus sa til disiplene: " dersom dere kommer til noen som ikke vil tro, så gå ut av landsbyen og tramp av dere støvet"!

Jesus er ikke bare mild, skjønner du!

Gjest ingen nick
Skrevet

Jesus var Gud!

Jesus var Guds sønn

''28 Dere hørte at jeg sa: Jeg går bort, og jeg kommer til dere igjen. Hvis dere elsket meg, var dere glade for at jeg går til Faderen, for han er større enn jeg.''

Står det i Evangeliet etter Johannes kapitel 14 vers 28.

Skrevet

Han var Guds sønn, _og_ han var Gud. Og den Hellige Ånd var også Gud. De tre var en. Har du ikke engang fått med deg det så er det en eller annen brist et sted

Skrevet

Jeg trakasserer ingen.

Folk må tro å tenke hva de vil, men spør de om min mening, så sier jeg hva den er!

Jesus sa til disiplene: " dersom dere kommer til noen som ikke vil tro, så gå ut av landsbyen og tramp av dere støvet"!

Jesus er ikke bare mild, skjønner du!

Jeg har ikke sagt noe om jeg mente Jesus var mild eller ei.

Poenget er at i motsetning til Jesus så må folk som bor i Norge forholde seg til norsk lov.

Skrevet

Jesus var Gud!

''Jesus var Gud!''

Øh? Påberopte ikke han seg å være guds sønn da?

Skrevet

''Du har ikke rett til å diskriminere på grunnlag av om personen er ... kjønn ...''

Så hvis en muslimsk eldre kvinne har fått tildelt en mannlig fastlege og hun ønsker å bytte til en kvinnlig lege ,så vil du nekte henne dette fordi det er diskriminering pga. kjønn?

Det er, meg bekjent, et av de få unntakene i loven, og kommer fra at mange kvinner foretrekker kvinnelige leger.

Man har også rett til en tolloffiser av samme kjønn hvis man blir søkt.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Han var Guds sønn, _og_ han var Gud. Og den Hellige Ånd var også Gud. De tre var en. Har du ikke engang fått med deg det så er det en eller annen brist et sted

Det er definitivt noe galt med den familien!

Skrevet

Det er, meg bekjent, et av de få unntakene i loven, og kommer fra at mange kvinner foretrekker kvinnelige leger.

Man har også rett til en tolloffiser av samme kjønn hvis man blir søkt.

Med vennlig hilsen

Og noen foretrekker en kristen eiendomsmegler. Og der bør være ens fulle rett.

Skrevet

Det er definitivt noe galt med den familien!

Hehe, det skal jeg ikke motsi deg ;-) Men du bør generelt ikke gå rundt og tro at du kan Kristendommen om du ikke engang er kjent med treenigheten.

Skrevet

''Jesus var Gud!''

Øh? Påberopte ikke han seg å være guds sønn da?

Han var tre ting i ett.

Skrevet

Og noen foretrekker en kristen eiendomsmegler. Og der bør være ens fulle rett.

Og man bør kunne nekte å ansette jøder, eller folk i rullestol (til kontorstillinger)?

Heldigvis lever vi ikke i 1930-årene mer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...