Gå til innhold

Vonde lymfe........freier og munnplager


Gjest Postsucidial

Anbefalte innlegg

Gjest Postsucidial

Lurer på hva som er galt, er det noe alvorlig tru?

Håper jeg bare hallusinerer når jeg ser kreftspøkelset titte fram.....

Eller HIV?! Ugh....

Kanskje er hypokondri den rette diagnose.

Men, altså, hadde for ikke lenge siden vondt i de lymfeknutene under haka på eine sida. Hadde da et sånnt gulgrønthvitt sår i munnen, og tenkte det kanskje var det.

Så, nå, omtrent en uke etter, fikk jeg noen klumper, et anna sted i munne, og hovne og vonde lymfeknuter på DEN sida.

Hva kan dette være. Kankskje mye forskjellig, men.........

Noe spes. i livsstilen som gjøres galt mon tro?

Håper noen svarer........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lege Knut-Erik Ånensen

Til postsuicidal ang vonde lymfe...

Ved en infeksjon i munn og hals vil ofte de lokale lymfekjertlene på halsen og under kjevebeinet hovne opp. Det er normalt og skjer fordi kroppen prøver å behandle infeksjonen.

Hvis dette skjer ofte og/ eller er smertefullt bør du oppsøke lege for videre undersøkelser og eventuell behandling.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Knut-Erik Ånensen, allmennlege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...