ShitDiddelyDo Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Nei, det går ikke. Jeg var borte herfra i noen år, og årsaken er rett og slett at jeg etter et par uker uten dol havna på lukka avdeling. Nå er jeg ute igjen, med DOL på blå resept og ny livsgnist. 0 Siter
Franzeska Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Nei, det går ikke. Jeg var borte herfra i noen år, og årsaken er rett og slett at jeg etter et par uker uten dol havna på lukka avdeling. Nå er jeg ute igjen, med DOL på blå resept og ny livsgnist. 0 Siter
Franzeska Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Er innom daglig, eller hver gang jeg er på nettet (som er omtrent daglig) MEN har hendt det har gått dager uten DOL og det går veldig fint. Utrolig hvor lett det er å vende seg både til og av meg noe om en bare går inn for det 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 22. juni 2010 Skrevet 22. juni 2010 Hvis du undersøker pyramiden til Maslow så ser du at dol er ikke en del av våre primære behov. Min erfaring er at det går utmerket an å overleve uten dol. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Hehe, helt klart DOL kan være artig og sosialt, men det finnes da andre sosiale arenaer som er minst like bra 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Hvis du undersøker pyramiden til Maslow så ser du at dol er ikke en del av våre primære behov. Min erfaring er at det går utmerket an å overleve uten dol. Men hvis du studerer pyramiden ser du at sosial tilhørighet kommer før både status og selvrealisering, så DOL-behovet er ikke helt ubetydelige heller! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Ja, men livet ville vært fattigere uten! 0 Siter
tonie Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Ja, uten problemer. Det er jo litt gøy å stikke innom en sjelden gang bare for å konstatere at ingenting har forandret seg da:) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Kunne jeg klart meg uten DOL og FaceBook? Ja. Men uten Twitter eller et annet forum? Tviler. Det ville blitt et stort savn. Den store forskjellen er at jeg ikke lenger treffer folk via dol (har aldri gjort det via FB), mens det stadig arrangeres treff på Twitter og det andre forumet jeg har i tankene. De ER virkelig sosiale medium. Dol er redusert til det stedet jeg titter innom hvis det ikke er skjer noe andre steder. 0 Siter
Bookworm Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Å ja:-) Men det er et ok tidsfordriv når man kjeder seg. Jeg er innom her hver dag, har skrevet veldig lite i det siste, rett og slett fordi hodet mitt ikke henger med om dagen, så jeg tror jeg har lite konstruktivt å komme med. Men dette går erfaringsmessig i bølgedaler, i perioder er jeg veldig aktivi igjen. Men jeg hadde klart meg helt fint uten også:-) 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Men hvis du studerer pyramiden ser du at sosial tilhørighet kommer før både status og selvrealisering, så DOL-behovet er ikke helt ubetydelige heller! Du har et poeng;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Jepp. ) Helt uten internett hadde nok blitt kjedelig, men jeg hadde jo klart meg uten DOL om det ble lagt ned, ikke noe problem det. 0 Siter
cathlin Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Ja, uten problemer. Det er jo litt gøy å stikke innom en sjelden gang bare for å konstatere at ingenting har forandret seg da:) Jeg har blitt eldre! 0 Siter
tonie Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har blitt eldre! Auda. Et tydelig tegn på overdoling! Selv blir jeg bare yngre. Tør jeg foreslå store doser RL,sex, vin og latter? Og så må du jo ta vitaminene dine da. Selvsagt må du det:) 0 Siter
kyrillo Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Jeg er her veldig til-og-fra, men det har blitt mange timer siden 1998, så svaret må vel være "Nei, doktoronline" er et nødvendig onde :-) God sommer! 0 Siter
cathlin Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Auda. Et tydelig tegn på overdoling! Selv blir jeg bare yngre. Tør jeg foreslå store doser RL,sex, vin og latter? Og så må du jo ta vitaminene dine da. Selvsagt må du det:) Takk for råd dr.Tonie! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.