Gå til innhold

Et liv uten doktoronline

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det går ikke. Jeg var borte herfra i noen år, og årsaken er rett og slett at jeg etter et par uker uten dol havna på lukka avdeling.

Nå er jeg ute igjen, med DOL på blå resept og ny livsgnist.

Skrevet

Nei, det går ikke. Jeg var borte herfra i noen år, og årsaken er rett og slett at jeg etter et par uker uten dol havna på lukka avdeling.

Nå er jeg ute igjen, med DOL på blå resept og ny livsgnist.

Skrevet

Er innom daglig, eller hver gang jeg er på nettet (som er omtrent daglig) MEN har hendt det har gått dager uten DOL og det går veldig fint. Utrolig hvor lett det er å vende seg både til og av meg noe om en bare går inn for det :)

Gjest segunda
Skrevet

Hvis du undersøker pyramiden til Maslow så ser du at dol er ikke en del av våre primære behov. Min erfaring er at det går utmerket an å overleve uten dol.

Gjest togli
Skrevet

Hehe, helt klart ;)

DOL kan være artig og sosialt, men det finnes da andre sosiale arenaer som er minst like bra :)

Gjest Elextra
Skrevet

Hvis du undersøker pyramiden til Maslow så ser du at dol er ikke en del av våre primære behov. Min erfaring er at det går utmerket an å overleve uten dol.

Men hvis du studerer pyramiden ser du at sosial tilhørighet kommer før både status og selvrealisering, så DOL-behovet er ikke helt ubetydelige heller! :P

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, men livet ville vært fattigere uten! :)

Skrevet

Ja, uten problemer. Det er jo litt gøy å stikke innom en sjelden gang bare for å konstatere at ingenting har forandret seg da:)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kunne jeg klart meg uten DOL og FaceBook? Ja. Men uten Twitter eller et annet forum? Tviler. Det ville blitt et stort savn. Den store forskjellen er at jeg ikke lenger treffer folk via dol (har aldri gjort det via FB), mens det stadig arrangeres treff på Twitter og det andre forumet jeg har i tankene. De ER virkelig sosiale medium.

Dol er redusert til det stedet jeg titter innom hvis det ikke er skjer noe andre steder.

Skrevet

Å ja:-) Men det er et ok tidsfordriv når man kjeder seg. Jeg er innom her hver dag, har skrevet veldig lite i det siste, rett og slett fordi hodet mitt ikke henger med om dagen, så jeg tror jeg har lite konstruktivt å komme med. Men dette går erfaringsmessig i bølgedaler, i perioder er jeg veldig aktivi igjen.

Men jeg hadde klart meg helt fint uten også:-)

Gjest segunda
Skrevet

Men hvis du studerer pyramiden ser du at sosial tilhørighet kommer før både status og selvrealisering, så DOL-behovet er ikke helt ubetydelige heller! :P

Du har et poeng;-)

Skrevet

Jepp. :o) Helt uten internett hadde nok blitt kjedelig, men jeg hadde jo klart meg uten DOL om det ble lagt ned, ikke noe problem det.

Skrevet

Ja, uten problemer. Det er jo litt gøy å stikke innom en sjelden gang bare for å konstatere at ingenting har forandret seg da:)

Jeg har blitt eldre!

Skrevet

Jeg har blitt eldre!

Auda. Et tydelig tegn på overdoling!

Selv blir jeg bare yngre. Tør jeg foreslå store doser RL,sex, vin og latter? Og så må du jo ta vitaminene dine da. Selvsagt må du det:)

Skrevet

Jeg er her veldig til-og-fra, men det har blitt mange timer siden 1998, så svaret må vel være "Nei, doktoronline" er et nødvendig onde :-)

God sommer!

Skrevet

Auda. Et tydelig tegn på overdoling!

Selv blir jeg bare yngre. Tør jeg foreslå store doser RL,sex, vin og latter? Og så må du jo ta vitaminene dine da. Selvsagt må du det:)

Takk for råd dr.Tonie!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...