Sør Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Alle nålevende av foreldre og søsken har doktorgrad, hvis det er det du spør om? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest svorsk Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Alle nålevende av foreldre og søsken har doktorgrad, hvis det er det du spør om? Med vennlig hilsen Og dermed er du og din familie bedre enn andre som bare har videregående? 0 Siter
Sør Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Og dermed er du og din familie bedre enn andre som bare har videregående? Hvorfor det? 0 Siter
Gjest svorsk Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Hvorfor det? Siden du tok deg tid til å skrive dette. Det virker som om det er viktig å heve seg over det u-utdannete "folket". 0 Siter
Sør Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Siden du tok deg tid til å skrive dette. Det virker som om det er viktig å heve seg over det u-utdannete "folket". Ja, så feil kan du ta. :-) 0 Siter
Gjest svorsk Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Ja, så feil kan du ta. :-) Men skriver jo stadig av hvor mange land du har bodd i, hvor mye penger du tjener, og nå, hvor lang og flott du, og hele din familie, har. Det blir som å få et slag i ansiktet for oss uføretrygdede minstepensjonister med kun folkeskolen som aldri har vært sør for Drøbak. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 I min familie er min generasjon den første med høyskole/universitetsutdanning. Til gjengjeld har vi det, alle søskenbarna. Sånn sett er vi vel ganske typiske for utviklingen her til lands. Men det var kanskje ikke det du lurte på? Vanskelig å vite når spørsmålet er såpass knapt. 0 Siter
Holmes Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Men skriver jo stadig av hvor mange land du har bodd i, hvor mye penger du tjener, og nå, hvor lang og flott du, og hele din familie, har. Det blir som å få et slag i ansiktet for oss uføretrygdede minstepensjonister med kun folkeskolen som aldri har vært sør for Drøbak. Av hensyn til uføretrygdede og de med bare folkeskole, må alle med utdannelse ikke skrive noe om det her inne. I tillegg må INGEN nevne det hvis de har reist til et annet land, eller (måtte Gud forby) bodd i ett. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Ja, fortrinnsvis de som har hatt stabile foreldre med normal oppdragelse. Vi andre har overlevd som best vi kan med våre delvis gale, alkoholiserte og ubrukelige opphav. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Og dermed er du og din familie bedre enn andre som bare har videregående? ''Og dermed er du og din familie bedre enn andre som bare har videregående?'' Gosh, janteloven lenge leve. Hvem (andre enn deg) snakker om at noen er bedre enn andre? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Av hensyn til uføretrygdede og de med bare folkeskole, må alle med utdannelse ikke skrive noe om det her inne. I tillegg må INGEN nevne det hvis de har reist til et annet land, eller (måtte Gud forby) bodd i ett. 0 Siter
Sør Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Men skriver jo stadig av hvor mange land du har bodd i, hvor mye penger du tjener, og nå, hvor lang og flott du, og hele din familie, har. Det blir som å få et slag i ansiktet for oss uføretrygdede minstepensjonister med kun folkeskolen som aldri har vært sør for Drøbak. Jeg nevner både det ene og det andre i tråder, uten at det betyr at jeg skryter av det. I dette tilfellet svarte jeg på et spørsmål. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Ja, fortrinnsvis de som har hatt stabile foreldre med normal oppdragelse. Vi andre har overlevd som best vi kan med våre delvis gale, alkoholiserte og ubrukelige opphav. Det ble da et fint menneske av deg likevel, som sikkert beviser et eller annet! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
EnolaGay Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Det ble da et fint menneske av deg likevel, som sikkert beviser et eller annet! ;-) Med vennlig hilsen Takk! Det var usansynlig snilt sagt av deg! *spare på* :0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Både og... Pappa er elektroingeniør og mamma er barne- og ungdomsarbeider. Jeg er adjunkt og har en søster som er førskolelærer med masse tilleggsutdanning, og en søster som kun har videregående skole, men som har en bra jobb allikevel. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2010 Skrevet 23. juni 2010 Og dermed er du og din familie bedre enn andre som bare har videregående? Hæ? Sør svarte bare på spørsmålet. Sa han noe om at han var bedre enn andre? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.