Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Offisielt er det ikke før kl 08.00, så det spørs om det er synlig for alle ennå. :)

Skrevet

Offisielt er det ikke før kl 08.00, så det spørs om det er synlig for alle ennå. :)

Det er synlig for meg.

Skrevet

Det er synlig for meg.

Ikke her ennå.. Sukk.

Gjest harikkenickfortiden
Skrevet

Ja, her er det også på plass. og nå har vi allerede vært inne og klaget på skatteoppgjøret, pga det er et fradrag som ikke er blitt tatt med, som vi sendte med dokumentasjon for. Helt utrolig! Tror med meg selv at det er den distre ligningsmannen her som vi har lokalt, som har rotet bort både selvangivelse og dokumentet/ vedlegget. slik at selvangivelsen er blitt notert som ikke levert, dermed godtatt som den er. ser ingen andre muligheter, pga ellers skulle vi vel ha fått et brev med avslag på fradraget...? siden det ikke er der, mener jeg?

Gjest togli
Skrevet

Ahhhhhh, litt over 70000 til feriekassa. Me like!

Hårre steike!!

Kan du sende over litt?

Skrevet

Uforskammet mye.

Skrevet

Når kommer utbetalingen? Det er det som teller (for meg i alle fall). Jeg gjorde ingen endringer, så jeg regner med at utregningene på selvangivelsen står ved lag.

Gjest - Ingoen -
Skrevet

her i huset fikk vi brev i går, ett til hver, om at vi i år ikke får noe skatteoppgjør før i oktober. Trodde det bare var dem som drev næring som fikk det til høsten, så det var litt irriterende!

Gjest slabbedask
Skrevet

Kan du sende over litt til meg? Jeg får omtrent det samme i restskatt til høsten.

Gjest Dolores77
Skrevet

her i huset fikk vi brev i går, ett til hver, om at vi i år ikke får noe skatteoppgjør før i oktober. Trodde det bare var dem som drev næring som fikk det til høsten, så det var litt irriterende!

Ja, men visse unntak,

f.eks. om dere har gjort endringer på selvangivelsen.

Fikk du vite om du får noe igjen da, eller må du vente med det og til høsten?

Vi får heller ikke før til høsten pga min mann har et firma i tillegg til sin vanlige jobb.

Skrevet

Ble overrasket jeg også. Fant ingenting på nettet - og så kom posten med brev. Er nødt til å vente til oktober, jeg også.

Gjest slabbedask
Skrevet

Ja, men visse unntak,

Vi får heller ikke før til høsten pga min mann har et firma i tillegg til sin vanlige jobb.

''Fikk du vite om du får noe igjen da, eller må du vente med det og til høsten?''

Kan du ikke regne ut det selv da?

Gjest Dolores77
Skrevet

''Fikk du vite om du får noe igjen da, eller må du vente med det og til høsten?''

Kan du ikke regne ut det selv da?

Jo, prøvde regne ut selv, og så ut som jeg kommer til å få igjen,

men stoler jo ikke helt på min egen beregning da,

så hadde vært fint å se hva de hadde kommet frem til :)

Gjest - Ingoen -
Skrevet

Ja, men visse unntak,

Vi ført opp noen fradrag som ikke var kommet med og litt sånne småendringer.. Ikke noe av stor betydning.

I dette nye brevet sto det ingenting annet enn at vi får oppgjøret til høsten. Jammen lenge å vente!

Gjest Dolores77
Skrevet

Vi ført opp noen fradrag som ikke var kommet med og litt sånne småendringer.. Ikke noe av stor betydning.

I dette nye brevet sto det ingenting annet enn at vi får oppgjøret til høsten. Jammen lenge å vente!

Da kommer det godt med til julehandelen da :)

Skrevet

Ble overrasket jeg også. Fant ingenting på nettet - og så kom posten med brev. Er nødt til å vente til oktober, jeg også.

Jeg fikk også sånt brev. Og det er virkelig ikke noe spesi ved min ligning. Kun ett eneste vedlegg.

Jeg syns egentlig det er rimelig arrogant jeg, å sende ut et sånt brev samme dag som pengene skulle kommet.

Skrevet

Her fikk jeg brev om at skatteoppgjøret kommer til høsten, hvilket jeg synes var totalt unødvendig da denne beskjeden ble gitt sammen med utsendelsen av selvangivelsen også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...