Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det har ikke jeg sett i alle fall, er flere ganger jeg har sett han svare

på ting som ikke har noe med psykiatri å gjøre

med sitt navn og tittel...

''Det har ikke jeg sett i alle fall''

Neivel :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Men han svarer jo med andre nick når han beveger seg utenfor sitt fagområde.

Mulig han også gjør det (uten at jeg kjenner til de nickene), men ofte svarer han med sitt eget nick og tittel. Rart at du ikke har lagt merke til det.

Gjest husker ikke nicket
Skrevet

Mulig han også gjør det (uten at jeg kjenner til de nickene), men ofte svarer han med sitt eget nick og tittel. Rart at du ikke har lagt merke til det.

hva er ofte????

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg la merke til at det skjedde mer foer, men at han naa bruker nick som oss andre.

Men jeg er ikke paa dol hele tiden, saa det kan jo vaere at jeg har gaatt glipp av det.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg la merke til at det skjedde mer foer, men at han naa bruker nick som oss andre.

Men jeg er ikke paa dol hele tiden, saa det kan jo vaere at jeg har gaatt glipp av det.

Jeg er heller ikke så mye på dol lenger, så jeg vet ikke om det er mindre nå enn før. Jeg bare reagerer og legger veldig godt merke til det når han bruker fullt navn og tittel andre steder enn på sitt forum.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

hva er ofte????

Jeg fører ingen statistikk, så du får heller spørre ham om det.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg er heller ikke så mye på dol lenger, så jeg vet ikke om det er mindre nå enn før. Jeg bare reagerer og legger veldig godt merke til det når han bruker fullt navn og tittel andre steder enn på sitt forum.

Ok, jeg trodde kanskje det skjedde kun naar det gjaldt psykiatriske spoersmaal, legespoersmaal, medisinske spoersmaal o.l

Etter fadesen paa sexforumet, hvor en ba om fagsvar, mener jeg han har sluttet med det.

For meg er det helt greit at en psykiater har meninger om f.eks om noe saa uskyldig som fotball og da undertegner som psykiater. Det er ufarlig.

Men han boer vaere forsiktig med aa undertegne som psykiater i feks samlivspoersmaal eller i alvorligere diskusjoner paa dol.

Gjoer han det derimot med eget nick, viser han at han deltar paa lik linje med oss andre og at han ikke uttaler seg som psykiater.

Haaper du forsto hva jeg mente:) Har litt problemer med aa forklare meg.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ok, jeg trodde kanskje det skjedde kun naar det gjaldt psykiatriske spoersmaal, legespoersmaal, medisinske spoersmaal o.l

Etter fadesen paa sexforumet, hvor en ba om fagsvar, mener jeg han har sluttet med det.

For meg er det helt greit at en psykiater har meninger om f.eks om noe saa uskyldig som fotball og da undertegner som psykiater. Det er ufarlig.

Men han boer vaere forsiktig med aa undertegne som psykiater i feks samlivspoersmaal eller i alvorligere diskusjoner paa dol.

Gjoer han det derimot med eget nick, viser han at han deltar paa lik linje med oss andre og at han ikke uttaler seg som psykiater.

Haaper du forsto hva jeg mente:) Har litt problemer med aa forklare meg.

Ja, jeg forstod hva du mente :-)

Den fadesen på sexforumet du nevner, har jeg ikke fått med meg. Hva gikk det ut på?

Gjest feil igjen og igjen.
Skrevet

Støtter deg fullt opp om denne Ulvinnen

Men jeg tror NHD liker denne galeståva her jeg, all den tid han danser rundt i de diverse fora her inne og snakker om løst og fast ;)

Tror til tider han har like glede av å bo her inne som enkelte av hans "undersåtter" :)

Trodde han ville hjelpe folk tidligere,men mulig det er feil!!!

Så feil kan man ta.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ja, jeg forstod hva du mente :-)

Den fadesen på sexforumet du nevner, har jeg ikke fått med meg. Hva gikk det ut på?

Det er saa lenge siden. Jeg husker ikke detaljene., men det handlet om ei som ba om fagsvar og trodde Nhd sitt svar var fagsvaret hun fikk.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er saa lenge siden. Jeg husker ikke detaljene., men det handlet om ei som ba om fagsvar og trodde Nhd sitt svar var fagsvaret hun fikk.

Ok, takk for svar.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

hva er ofte????

Et lite søk på dol forteller meg at Nils Håvard Dahl har gitt 344 svar på Åpent Forum der han undertegner med fullt navn og tittel. De andre forumene har jeg ikke søkt på.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Et lite søk på dol forteller meg at Nils Håvard Dahl har gitt 344 svar på Åpent Forum der han undertegner med fullt navn og tittel. De andre forumene har jeg ikke søkt på.

Du startet med aa i at du ikke var opphengt i mannen, men naa vet jeg ikke helt :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du startet med aa i at du ikke var opphengt i mannen, men naa vet jeg ikke helt :)

He he, du tror jeg har sittet og talt svarene? ;-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

He he, du tror jeg har sittet og talt svarene? ;-)

Nei, ikke akkurat det men :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...