Gå til innhold

Kamikaze-pilotene fra Japen senker Danmark!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Weeeeeee

AiAiAi. Jeg blir nervevrak av den danske keeperen.

Skrevet

Skudd i tverrligger og nå straffespark.

Skrevet

Skudd i tverrligger og nå straffespark.

MÅL!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nordens Brasil er nordens nye fjellaper.

Men det viktigste er at skapningene fra mafialandet måtte reise hjem i skam. Mitt høyeste VM-ønske gikk i oppfyllelse. De endte til og med bak et lag bestående av heltidsarbeidere som spiller fotball på fritida, noe jeg ikke engang våget å drømme om. :)

Skrevet

VM hittil minner om 2. verdenskrig: Frankrike har gitt opp, alle ler av Italia, USA viste krefter mot slutten og engelskmennene må ordne opp med Tyskland alene

ShitDiddelyDo
Skrevet

VM hittil minner om 2. verdenskrig: Frankrike har gitt opp, alle ler av Italia, USA viste krefter mot slutten og engelskmennene må ordne opp med Tyskland alene

Men jeg tror ikke det kommer til å minne om krigen når søndagen er omme. Meg bekjent tapte Tyskland 2. verdenskrig.

Skrevet

Men jeg tror ikke det kommer til å minne om krigen når søndagen er omme. Meg bekjent tapte Tyskland 2. verdenskrig.

Er redd for det samme som deg, men vi kan jo håpe...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er ikke redd. Jeg vil heller ha Tyskland videre enn et England som ikke klarer mer enn 1-0 mot et lag som ikke engang gadd å angripe, og som så ut til å satse alt på resultatet i den andre kampen.

Men jeg er ikke så sikker. Tyskland vil muligens ha et par sentrale spillere ute med skader, og de har et fryktelig ungt lag.

Det som er sikkert er at det blir krig. Gjetter på straffespark, hvor England taper. Det ville vært typisk.

Skrevet

Jeg er ikke redd. Jeg vil heller ha Tyskland videre enn et England som ikke klarer mer enn 1-0 mot et lag som ikke engang gadd å angripe, og som så ut til å satse alt på resultatet i den andre kampen.

Men jeg er ikke så sikker. Tyskland vil muligens ha et par sentrale spillere ute med skader, og de har et fryktelig ungt lag.

Det som er sikkert er at det blir krig. Gjetter på straffespark, hvor England taper. Det ville vært typisk.

Jeg holder med England i den kampen. Ganske enkelt fordi jeg er anglofil, ikke pga fotballen. England har vært dårlige i dette mesterskapet. Gary Lineker sa det jo bra en gang:

"Football is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end Germany win."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg holder med England i den kampen. Ganske enkelt fordi jeg er anglofil, ikke pga fotballen. England har vært dårlige i dette mesterskapet. Gary Lineker sa det jo bra en gang:

"Football is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end Germany win."

Jeg er England-frelst mht Premier Leauge, men jeg har aldri klart å like det engelske landslaget. Jeg har forsøkt, men det er lite å like.

Men jeg unner jo Gerrard og co. et trofe. Gudene skal vite at de ikke kommer til å få det med Liverpool på en stund ...

Skrevet

Jeg er England-frelst mht Premier Leauge, men jeg har aldri klart å like det engelske landslaget. Jeg har forsøkt, men det er lite å like.

Men jeg unner jo Gerrard og co. et trofe. Gudene skal vite at de ikke kommer til å få det med Liverpool på en stund ...

Skrevet

ShitDiddelyDo
Skrevet

* krysser fingre og tær for at Gerrard og Torres blir *

Ellers blir det krise i heimen

hos

Ja, det håper jeg også, men jeg tror ikke. Det er best å tro det verste og bli positivt overrasket, enn omvendt.

Skrevet

Ja, det håper jeg også, men jeg tror ikke. Det er best å tro det verste og bli positivt overrasket, enn omvendt.

Enig. Men jeg tror junior synes den tankegangen blir i overkant avansert.

Foreløpig heier vi på Torres og Spania. Det funket bra for to år siden.

Gjest ånden i boksen
Skrevet

Det er ikke vits i å håpe. I følge Snåsamannen vinner Tyskland det hele.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig. Men jeg tror junior synes den tankegangen blir i overkant avansert.

Foreløpig heier vi på Torres og Spania. Det funket bra for to år siden.

Eventuelt kan vi håpe at både Gerrard og Torres gjør et så dårlig VM at ingen kommer til å by latterlige summer for dem. ;)

For øvrig er jeg fått tilbake min barnetro. Den ble i en tid svekket i skandaler, overvekt og kokain, men er nå tilbake kraftigere enn noen gang. Gud finnes, han er fra Argentina, og har gjennoppstått som en skikkelig kosebamse, så da er det vel liten tvil om hvem jeg håper står igjen med trofeet om drøye to uker. :)

Skrevet

Eventuelt kan vi håpe at både Gerrard og Torres gjør et så dårlig VM at ingen kommer til å by latterlige summer for dem. ;)

For øvrig er jeg fått tilbake min barnetro. Den ble i en tid svekket i skandaler, overvekt og kokain, men er nå tilbake kraftigere enn noen gang. Gud finnes, han er fra Argentina, og har gjennoppstått som en skikkelig kosebamse, så da er det vel liten tvil om hvem jeg håper står igjen med trofeet om drøye to uker. :)

Det ser bra ut for deg:

http://blog.nr.no/blog/?q=node/37

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...