Gå til innhold

Kostymeparty igjen

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Jeg skal på VM fest, og det skal være kostyme party. Synes tema er ganske vanskelig. Jeg kommer ikke på noe annet enn å ha på fotball t-skjorte og shorts/hotpants, og ”sex it up” litt. Men egentlig synes jeg det er litt kjedelig. Noen som har noe bedre forslag til hva jeg kan ha på meg?:-)

Og er det noe sted i Oslo området de selger VM effekter, ansiktsmaling, fotball t-skjorter osv?

Fortsetter under...

Skrevet

Det er fotballshop på Oslo City og Ullevål Stadion.

Skrevet

Huff, jeg liker ikke å finne på kostymer, egentlig... Men siden det er VM-fest, kan du kanskje tenke litt større? VM er jo i Sør-Afrika, du kan jo kle deg ut som en zulu-dame, eller heksedoktor eller noe? Hvis David Beckham hadde spilt, kunne du kledd deg ut som Victoria...

Mary Poppins
Skrevet

Huff, jeg liker ikke å finne på kostymer, egentlig... Men siden det er VM-fest, kan du kanskje tenke litt større? VM er jo i Sør-Afrika, du kan jo kle deg ut som en zulu-dame, eller heksedoktor eller noe? Hvis David Beckham hadde spilt, kunne du kledd deg ut som Victoria...

Jeg har tenkt i de baner også, men å mekke en zulu kostyme på under en uke tror jeg ikke at jeg klarer:/

Jeg har også tenkt på det å gå som fotballfrue, men da ser jeg fort ut som megselv liksom om du skjønner (altså at man ikke skjønner det er kostyme)

Skrevet

Jeg har tenkt i de baner også, men å mekke en zulu kostyme på under en uke tror jeg ikke at jeg klarer:/

Jeg har også tenkt på det å gå som fotballfrue, men da ser jeg fort ut som megselv liksom om du skjønner (altså at man ikke skjønner det er kostyme)

''Jeg har tenkt i de baner også, men å mekke en zulu kostyme på under en uke tror jeg ikke at jeg klarer:/

''

Er det ikke bare å finne en svart afro-parykk, mørkebrun teatersminke og en fotballdrakt fra et afrikansk land?

http://www.festmagasinet.no/varesider/053/3031.htm

Annonse

Mary Poppins
Skrevet

''Jeg har tenkt i de baner også, men å mekke en zulu kostyme på under en uke tror jeg ikke at jeg klarer:/

''

Er det ikke bare å finne en svart afro-parykk, mørkebrun teatersminke og en fotballdrakt fra et afrikansk land?

http://www.festmagasinet.no/varesider/053/3031.htm

Hehe joa.. men jeg er litt der at jeg liker å se bra ut også selv om jeg har på kostyme ;)

Skrevet

Hehe joa.. men jeg er litt der at jeg liker å se bra ut også selv om jeg har på kostyme ;)

''Hehe joa.. men jeg er litt der at jeg liker å se bra ut også selv om jeg har på kostyme ;)''

OK. Selv er jeg fornøyd hvis jeg kan få folk til å le av kostymet mitt! Og gjerne huske det som latterlig :-D

Hvis du alltid er fiks i klær og kostyme, så kan du jo klare å overraske folk hvis du kommer med en heslig parykk og brun ansiktsmaling. Og utfordre deg selv litt ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...