Gjest Dalmeny Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Hva skal jeg ha på meg, som ikke ser dumt ut? Grunn til å ut en sykedag pga dette? Jeg føler meg jo ikke vel med å gå ut i klær som jeg ikke synes jeg ser bra ut i ;-) 0 Siter
Gjest Dalmeny Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Gå i Keiserens nye klær Ja det hadde vekt oppsikt;-) synes jeg ser det for meg at jeg kommer ravende inn på jobb uten en tråd. Jeg hadde vel ikke kommet langt fra hjemmet mitt før noen hadde ringt politiet eller ambulanse. Det kunne jo hendt at jeg var psykotisk, eller at de menneskene som så det, trodde de var blitt gærne selv;) 0 Siter
Gjest Lurer jeg på... Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 ''Grunn til å ut en sykedag pga dette?'' Vil du føle deg bedre velkledd om du jukser med å ta sykedag for å handle? 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Ja det hadde vekt oppsikt;-) synes jeg ser det for meg at jeg kommer ravende inn på jobb uten en tråd. Jeg hadde vel ikke kommet langt fra hjemmet mitt før noen hadde ringt politiet eller ambulanse. Det kunne jo hendt at jeg var psykotisk, eller at de menneskene som så det, trodde de var blitt gærne selv;) Men kjenner til feelingen da Har masse klær jeg, men ingenting å ha på meg... Tror det er lurt å ha god orden i klesskapet. Så lager du til klærne kvelden i forveien så du slipper å stresse med det om morgenen. 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Du tar feil kjære deg. Du har rikelig med klær i skapet ditt som du kan ha på deg. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Vel, gjør som han karen i linken i innlegget over du... *knegger* 0 Siter
cathlin Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Det er jo bra du har dem i et skap i alle fall. Mine ligger spredt rundt om kring på gulvet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.