Gå til innhold

Verdens største St.Hansbål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det ikke dette bålet jeg så en dokumentar om på tv i fjor eller året før? Med menn som klatret opp og ned og bygde det? Høydeskrekken min nådde nye uante høyder i løpet av denne kommentaren:-(

Gjest togli
Skrevet

Var det ikke dette bålet jeg så en dokumentar om på tv i fjor eller året før? Med menn som klatret opp og ned og bygde det? Høydeskrekken min nådde nye uante høyder i løpet av denne kommentaren:-(

Det stemmer nok, ja :)

Vi hadde et tilsvarende St.Hansbål i bygda på onsdag, men det var "bare" 15 meter høyt. Hjertet sto langt oppi halsen på meg når jeg så bålgutta stå på toppen når de tente bålet!!

Skrevet

Det stemmer nok, ja :)

Vi hadde et tilsvarende St.Hansbål i bygda på onsdag, men det var "bare" 15 meter høyt. Hjertet sto langt oppi halsen på meg når jeg så bålgutta stå på toppen når de tente bålet!!

Ja, dette er jo langt fra ufarlig. Jeg husker at de klatret opp og ned- dag etter dag og kunne ikke skjønne at noen ville utsette seg for dette pga av et st.hans-bål. Utrolig guffent.

(Nå skal snart mitt lag, KIL og ditt lag "Aafk" møtes i treningskamp:-) http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=2620. Det blir spennende:-)

Gjest Dr. Mabuse
Skrevet

Har man glemt fyrstikkene hjemme, eller går tingene alltid så tregt på Sunnmøre?

Hva med å ringe Greven for å be om råd!

Gjest togli
Skrevet

Ja, dette er jo langt fra ufarlig. Jeg husker at de klatret opp og ned- dag etter dag og kunne ikke skjønne at noen ville utsette seg for dette pga av et st.hans-bål. Utrolig guffent.

(Nå skal snart mitt lag, KIL og ditt lag "Aafk" møtes i treningskamp:-) http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=2620. Det blir spennende:-)

Hehe, vi får satse på at vi ikke begynner å sloss ;-)

Gjest togli
Skrevet

Får de ikke fyr på det?

Jo, er fyr på det, men brenner visst sakte ;)

Satser på at moroa starter imorgen, så tar jeg med ungene og kjører ut for å se ;)

Gjest togli
Skrevet

Har man glemt fyrstikkene hjemme, eller går tingene alltid så tregt på Sunnmøre?

Hva med å ringe Greven for å be om råd!

Det meste går egentlig kjapt her på sunnmøre, men vi liker å holde på oppmerksomheten så lenge som mulig ;-P

Skrevet

Hehe, vi får satse på at vi ikke begynner å sloss ;-)

Huffda !!! Hele sulamitten slokna : (( Kommer derfra nå , etter å ha venta i over to timer dro vi hjem....

Blir vel kanskje til at dem prøver igjen i morgen ?

Skrevet

Huffda !!! Hele sulamitten slokna : (( Kommer derfra nå , etter å ha venta i over to timer dro vi hjem....

Blir vel kanskje til at dem prøver igjen i morgen ?

Du gikk hjem for tidlig ;)

Gjest Dr. Mabuse
Skrevet

Det meste går egentlig kjapt her på sunnmøre, men vi liker å holde på oppmerksomheten så lenge som mulig ;-P

Så logger man seg inn på morgenkvisten og så er hele greia brent ned!!!!! Snakk om antiklimaks.

Gjest Dolores77
Skrevet

Så det ltit sent jeg da, kl 9 :) men var fortsatt litt ild igjen hihi

Gjest togli
Skrevet

Så logger man seg inn på morgenkvisten og så er hele greia brent ned!!!!! Snakk om antiklimaks.

Hehe, jepp ;)

Gjest togli
Skrevet

Så det ltit sent jeg da, kl 9 :) men var fortsatt litt ild igjen hihi

Det viktigste er at vi har sett litt av ilden ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...