Humatus Skrevet 26. juni 2010 Skrevet 26. juni 2010 har en diskusjon med en venninne, og hun sier at frisører lever KUN på provisjonen de får for å klippe... Jeg mener det er tarifflønn også i Frisør yrket. Har lett, men "må være innlogget" for å se på tariffen dems, noen som vet? 0 Siter
meg__123! Skrevet 26. juni 2010 Skrevet 26. juni 2010 noen steder har de bare provisjon andre steder begge deler.... 0 Siter
Humatus Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Skrevet 26. juni 2010 noen steder har de bare provisjon andre steder begge deler.... hehe, så da er vi liksom like langt 0 Siter
Colette Skrevet 26. juni 2010 Skrevet 26. juni 2010 Dette varierer fra arbeidsgiver til arbeidsgiver. Noen har en fast grunnlønn på kanskje 10 000 kr i mnd., og med provisjon i tillegg. Andre har bare provisjon, men da med en høyere provisjonsprosent. Provisjonen er da beregnet ut i fra alt arbeid med hår + salg av produkter. Men uansett, så er dette yrket ikke noe å bli rik av. 0 Siter
meg__123! Skrevet 26. juni 2010 Skrevet 26. juni 2010 hehe, så da er vi liksom like langt nei hun har jo ikke rett da.. for det er slik at man både kan ha provisjon og vanlig lønn.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.