Gå til innhold

Perverst!


Gjest signererikke

Anbefalte innlegg

Er det moro fra ende til annen?

Hadde det vært like moro med heteroparade? Eller marsj mot abort?

Hva i himlens navn er så spesielt med homofile, at de må paradere rundt i gatene, for å vise seg frem?

De er noen fjoller.

Anonymous poster hash: 0d410...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 524
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    188

  • hidi, the scorpion

    64

  • ShitDiddelyDo

    28

  • morsan

    13

Jeg synes det er flott, jeg. :) Få av disse går vel så utspjåket til daglig, men de kler seg opp til paraden fordi showfaktoren tiltrekker både presse og publikum. Kim Friele er et menneske jeg har stor respekt for. Jeg var der for å vise min støtte og jeg hadde med meg ungen min også. For meg er det viktig at han vokser opp med et åpent sinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flott, jeg. :) Få av disse går vel så utspjåket til daglig, men de kler seg opp til paraden fordi showfaktoren tiltrekker både presse og publikum. Kim Friele er et menneske jeg har stor respekt for. Jeg var der for å vise min støtte og jeg hadde med meg ungen min også. For meg er det viktig at han vokser opp med et åpent sinn.

 

Såkalt "åpent sinn" = hjernevask.

Anonymous poster hash: 36d65...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Såkalt "åpent sinn" = hjernevask.

Anonymous poster hash: 36d65...6e2

 

Jeg mener at han i den grad det er mulig skal få se, oppleve, spørre, bli forklart og få et grunnlag for å gjøre seg opp en mening om ting selv, og ikke bare arve meninger fra andre uten egentlig å forstå hva det dreier seg om. Så langt er han en ganske fordomsfri fyr som har egne meninger og god peiling for alderen. En langt bedre person enn sin mor vil jeg si. Jeg har drøssevis av fordommer.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Personlig synes jeg en homoparade er lite interessant...

 

Hadde det vært abortmotstandere, så ville du ikke være så "liberal"!

Knegg.

Anonymkode: 36d65...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...