Gå til innhold

Perverst!


Gjest signererikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 524
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    188

  • hidi, the scorpion

    64

  • ShitDiddelyDo

    28

  • morsan

    13

hidi, the scorpion

Som troende, har jeg ikke lov å dømme, så lenge det ikke er ulovlig eller oppfordrer til ulovlige handlinger....

Og å kalle andres kjærlighet for hverandre, for perverst, kommer definitivt under den loven.

Du _kan_ faktisk se en annen vei...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

De bildene er med på å forsterke alle fordommer man måtte ha om homofile. Hvis det er en trøst, så er de fleste homofile "normale" i uttryksform, og mange av dem er i mot homoparaden nettopp fordi den fremstiller homofile som et freakshow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg synes det er artig og kult at de tør :)

På den annen side ser jeg jo at de som allerede har fordommer fra før ikke får mindre fordommer av slike parader.... Men det sier jo mer om deg/dem enn om de homofile ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene er med på å forsterke alle fordommer man måtte ha om homofile. Hvis det er en trøst, så er de fleste homofile "normale" i uttryksform, og mange av dem er i mot homoparaden nettopp fordi den fremstiller homofile som et freakshow.

Det er jo de "utspjåkete" som media tar bilder av. Det var politimenn og -kvinner i vanlig uniform som deltok i paraden. Det var brannmenn, det var sykepleiere og alle mulig andre. Det var egentlig interessant å se da de gikk forbi i dag.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er artig og kult at de tør :)

På den annen side ser jeg jo at de som allerede har fordommer fra før ikke får mindre fordommer av slike parader.... Men det sier jo mer om deg/dem enn om de homofile ;)

Det er jo egentlig bare fint at man nettopp ikke lar de med fordommer styre hvordan paraden skal være.

Det sagt, de burde selvsagt ha marsjert forbi både Krfs og Frps kontorer.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det er jo de "utspjåkete" som media tar bilder av. Det var politimenn og -kvinner i vanlig uniform som deltok i paraden. Det var brannmenn, det var sykepleiere og alle mulig andre. Det var egentlig interessant å se da de gikk forbi i dag.

Med vennlig hilsen

Personlig synes jeg en homoparade er lite interessant...

Hadde det vært abortmotstandere, så ville du ikke være så "liberal"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det er jo egentlig bare fint at man nettopp ikke lar de med fordommer styre hvordan paraden skal være.

Det sagt, de burde selvsagt ha marsjert forbi både Krfs og Frps kontorer.

Med vennlig hilsen

Ikke meg imot ;)

Jeg har selv venner som er med i paraden og har det kjempegøy :) Noen av dem er homse-homser mens andre ville man aldri gjetta var homser. Dette er jo show og utkledning - moro fra ende til annen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Det er jo de "utspjåkete" som media tar bilder av. Det var politimenn og -kvinner i vanlig uniform som deltok i paraden. Det var brannmenn, det var sykepleiere og alle mulig andre. Det var egentlig interessant å se da de gikk forbi i dag.

Med vennlig hilsen

Jeg var ikke der, så bare bildene fra linken. Men jeg har homofile venner, slektninger og kolegaer som har fortalt meg at de ikke liker måten homoparaden fremstiller homofile. De føler at det er med på å bryte ned den jobben andre homofile gjør for å vise at de er et normalt innslag i samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meg imot ;)

Jeg har selv venner som er med i paraden og har det kjempegøy :) Noen av dem er homse-homser mens andre ville man aldri gjetta var homser. Dette er jo show og utkledning - moro fra ende til annen :)

Det er en slags voksenopplæring! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Personlig synes jeg en homoparade er lite interessant...

Hadde det vært abortmotstandere, så ville du ikke være så "liberal"!

Man kan jo ikke sammenligne en homseparade med en antiabortparade/demonstrasjon? Homsene gjør dette for gøy og påvirker ingen på negativt vis. Noe annet er det med antiabortdemonstrasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Personlig synes jeg en homoparade er lite interessant...

Hadde det vært abortmotstandere, så ville du ikke være så "liberal"!

Ikke om det var vaksinemotstandere heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Ikke meg imot ;)

Jeg har selv venner som er med i paraden og har det kjempegøy :) Noen av dem er homse-homser mens andre ville man aldri gjetta var homser. Dette er jo show og utkledning - moro fra ende til annen :)

Er det moro fra ende til annen?

Hadde det vært like moro med heteroparade? Eller marsj mot abort?

Hva i himlens navn er så spesielt med homofile, at de må paradere rundt i gatene, for å vise seg frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønn tomat

Jeg var ikke der, så bare bildene fra linken. Men jeg har homofile venner, slektninger og kolegaer som har fortalt meg at de ikke liker måten homoparaden fremstiller homofile. De føler at det er med på å bryte ned den jobben andre homofile gjør for å vise at de er et normalt innslag i samfunnet.

Jeg er homofil, og jeg er enig med dem. Jeg har ikke sansen for paraden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg var ikke der, så bare bildene fra linken. Men jeg har homofile venner, slektninger og kolegaer som har fortalt meg at de ikke liker måten homoparaden fremstiller homofile. De føler at det er med på å bryte ned den jobben andre homofile gjør for å vise at de er et normalt innslag i samfunnet.

Skjønner jeg veldig godt!

Synes paraden er syk:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Man kan jo ikke sammenligne en homseparade med en antiabortparade/demonstrasjon? Homsene gjør dette for gøy og påvirker ingen på negativt vis. Noe annet er det med antiabortdemonstrasjoner.

Poenget til hidi er at Sør har sine kampsaker begge veier. Noen få saker forsvarer han okke som, andre tråkker han ned. Temmelig forutsigbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke der, så bare bildene fra linken. Men jeg har homofile venner, slektninger og kolegaer som har fortalt meg at de ikke liker måten homoparaden fremstiller homofile. De føler at det er med på å bryte ned den jobben andre homofile gjør for å vise at de er et normalt innslag i samfunnet.

Men det viser jo nettopp at homofile (som bifile og heterofile) ikke er én ensartet gruppe. De homofile er ikke homogene! :glis:

Og da må jo de fordomsbefengte forstå at noen homofile er "utspjåkete" og andre er det ikke. De tror ikke at alle heterofile er ensartet, så hvorfor skulle homofile være det.

De Homofile Regnskapsførere var også med i toget, og de var ganske ...eh... straite! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Man kan jo ikke sammenligne en homseparade med en antiabortparade/demonstrasjon? Homsene gjør dette for gøy og påvirker ingen på negativt vis. Noe annet er det med antiabortdemonstrasjoner.

Skjønner fremdeles ikke hva som er gøy, med mennesker som latterliggjør alt de ønsker å stå for...?

Homodemonstrasjoner kan såre like mange som en abortdemonstrasjon.... Men sistnevnte, kan faktisk redde mange ufødte liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...