Gå til innhold

Perverst!


Gjest signererikke

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Man ser aldri døve gjøre noe slikt! ;-)

Med vennlig hilsen

Vi er for pysete ;-P

Det er forresten flere døve venner av meg som er med i homseparaden - også en av mine beste venner. Han storkoser seg og gleder seg like mye hvert år :)))

Jeg har vært med i to demonstrasjoner for døve (opprettholdelse av døveskolene samt å få norsk tegnspråk som offisielt språk i Norge), men vi var ikke kreative nok til å kle oss ut ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 524
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    188

  • hidi, the scorpion

    64

  • ShitDiddelyDo

    28

  • morsan

    13

Jeg må vel få lov til ikke å ha sansen for den likevel :)

Det får du selvsagt, og det beviser jo bare at homofile ikke er homogene, og godt er det! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg må vel få lov til ikke å ha sansen for den likevel :)

Absolutt! Det er mange av oss som ser ditt poeng, uten å være fordømmende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er for pysete ;-P

Det er forresten flere døve venner av meg som er med i homseparaden - også en av mine beste venner. Han storkoser seg og gleder seg like mye hvert år :)))

Jeg har vært med i to demonstrasjoner for døve (opprettholdelse av døveskolene samt å få norsk tegnspråk som offisielt språk i Norge), men vi var ikke kreative nok til å kle oss ut ;-)

Dere skulle forsøkt det, så hadde dere nok vunnet frem! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Poenget er vel å ha det moro, feire at de begynner å få samme rettigheter som andre mennesker og i tillegg må det være kjempegøy å sjokkere :))

Kanskje naturistene burde gå i tog også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Dere skulle forsøkt det, så hadde dere nok vunnet frem! ;-)

Med vennlig hilsen

Vi vant iallefall fram på den siste saken uansett, men skal huske på kostymer ved en evt ny demonstrasjon ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, jeg ser ikke noe perverst i deres kjærlighet til samme kjønn. Mange homofile skammer seg mer for å være homofili pga denne paraden, så hvem gavner den?

Normale mennesker som går i abortmotstand, gjør det ikke for å såre noen, men for å opplyse....!

Jeg synes abortdemonstrasjoner (den ene eller andre veien) er helt OK, så lenge man ikke tyr til metoder som Børre Knudsen og Ludvig Nessa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Skjønner den, men jeg ser på Sør som en person som har et verdisyn der han mener frihet for mennesket er viktigst. Sånn sett synes jeg han er veldig forutsigbar ;)

''men jeg ser på Sør som en person som har et verdisyn der han mener frihet for mennesket er viktigst. ''

Ja, så sant det mennesket ikke er kristent, tror på det overnaturlige eller liker seg utenfor storbyen. Da har det plutselig ingen rettigheter lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den kristne mannen som sprang etter toget, med en stor plakat hvor det står "Homofile skal brenne i helvete"...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''men jeg ser på Sør som en person som har et verdisyn der han mener frihet for mennesket er viktigst. ''

Ja, så sant det mennesket ikke er kristent, tror på det overnaturlige eller liker seg utenfor storbyen. Da har det plutselig ingen rettigheter lenger.

Jeg har en rekke eposter fra kristne som takker meg for å respektere deres religion, selv om jeg er ateist.

Den der var nok et stort selvmål fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Der er jeg uenig med deg!

Ikke-troende, trenger ikke å leve etter Bibelen, og vi skal ikke forsøke å dømme dem eller heve vår pekefinger mot dem.

Jesus ga oss klare leveregeler; "Fordøm ingen, om de ikke vil tro så vend dere bort fra dem, bare Gud kan dømme hjertene!

Jeg ville hate å leve i en verden styrt av verdslige kristne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Kanskje naturistene burde gå i tog også?

Da hadde iallefall jeg snudd meg bort tror jeg ;-P

Er vel ikke lovlig å gå naken på gata, så spørs om det hadde blitt mye å gjøre for politiet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fra bergen

Men den kristne mannen som sprang etter toget, med en stor plakat hvor det står "Homofile skal brenne i helvete"...???

Nei, der er selvfølgelig ikke noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Da hadde iallefall jeg snudd meg bort tror jeg ;-P

Er vel ikke lovlig å gå naken på gata, så spørs om det hadde blitt mye å gjøre for politiet ;)

Da var det endel i dette toget som var farlig nær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bboobb

Jeg har en rekke eposter fra kristne som takker meg for å respektere deres religion, selv om jeg er ateist.

Den der var nok et stort selvmål fra deg.

At du kjenner noen som betyr ikke at det er slik det er. Du kunne helt sikkert fått en rekke eposter med motsatt budskap også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

''men jeg ser på Sør som en person som har et verdisyn der han mener frihet for mennesket er viktigst. ''

Ja, så sant det mennesket ikke er kristent, tror på det overnaturlige eller liker seg utenfor storbyen. Da har det plutselig ingen rettigheter lenger.

Hehe, i slike saker kan Sør irritere vettet av mange, ja (inkl. meg) ;)

Det er jo her allikevel ikke snakk om rettigheter/mangel på rettigheter, men om hva man selv tror på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, der er selvfølgelig ikke noe bedre.

Med tanke på hvordan kirkene fremdeles kjemper mot homofil likestilling, så er det jo ikke rart at de blir latterliggjort, når de har så mye makt i samfunnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg synes abortdemonstrasjoner (den ene eller andre veien) er helt OK, så lenge man ikke tyr til metoder som Børre Knudsen og Ludvig Nessa.

Det er jeg hjertens enig med deg i;)

Å påføre andre en dårlig samvittighet, er ikke Guds bud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...