Gå til innhold

Perverst!


Gjest signererikke

Anbefalte innlegg

Det er mange artister jeg ikke hører på. Ingen grunn til å ta det personlig.

Jan Werner burde egentlig vært metalvokalist.

Du finner versjonen du liker så godt her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 524
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    188

  • hidi, the scorpion

    64

  • ShitDiddelyDo

    28

  • morsan

    13

hidi, the scorpion

Som sagt, det vitner om total historieløshet å si noe slikt. Det viser jo bare at man ikke har kunnskap.

Kunnskap om hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Makan til tøv. Paraden var knallgod. Avisene viser den ene prosenten som har kledd seg ut. 99 % så ut som alle oss andre. Jeg sto og så på hele greia, og tok bilder. Etterpå var det fest og mat og moro på Rådhusplassen.

Oslo burde ha mer av dette. Det var råkult, og det syntes også folk flest. Langs hele Karl Johan sto det hauger av mennesker i alle farger og fra alle kulturer og smilte og lo og tok imot kondomer mens de klappet.

Her er de eneste perverse bildene jeg knipsa i dag.

http://farm5.static.flickr.com/4114/4736808506_c2a9cf554c_b.jpg

http://farm5.static.flickr.com/4116/4736175187_75f1d0f498_b.jpgE

Du kan ikke forlange at alle skal være like entusiastiske som deg!

Karneval i Rio de Janeiro, kan muligens vekke entusiasme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Makan til tøv. Paraden var knallgod. Avisene viser den ene prosenten som har kledd seg ut. 99 % så ut som alle oss andre. Jeg sto og så på hele greia, og tok bilder. Etterpå var det fest og mat og moro på Rådhusplassen.

Oslo burde ha mer av dette. Det var råkult, og det syntes også folk flest. Langs hele Karl Johan sto det hauger av mennesker i alle farger og fra alle kulturer og smilte og lo og tok imot kondomer mens de klappet.

Her er de eneste perverse bildene jeg knipsa i dag.

http://farm5.static.flickr.com/4114/4736808506_c2a9cf554c_b.jpg

http://farm5.static.flickr.com/4116/4736175187_75f1d0f498_b.jpgE

Du kan ikke forlange at alle skal være like entusiastiske som deg!

Karneval i Rio de Janeiro, kan muligens vekke entusiasme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hvorvidt jeg liker en person eller ikke har ingenting med hvem han tiltrekkes av å gjøre.

Men jeg kan ikke huske å ha hatt noe imot Jan Werner - utover at han absolutt ikke er en artist jeg ville hørt på uten at noen holdt en pistol til hodet mitt og truet.

Sudrik;)

Han hadde en flott stemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Hvis du sjekker hvordan USA og Iran stemmer i FN på alt som gjelder reproduktive rettigheter for kvinner og slikt, så er de meget enige!

Kanskje vi bør møtes der neste lørdag? ;-)

Med vennlig hilsen

''Hvis du sjekker hvordan USA og Iran stemmer i FN på alt som gjelder reproduktive rettigheter for kvinner og slikt, så er de meget enige!''

Det er som å si at Gud er enig med Satan! Og det er ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunnskap om hva?

Du skrev: ''Hva i himlens navn er så spesielt med homofile, at de må paradere rundt i gatene, for å vise seg frem?''

og så ''Kunnskap om hva?''

Kunnskap om at det var ulovlig inntil for få år siden, og at de fremdeles må kjempe mot fordommer og lovverket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvis du sjekker hvordan USA og Iran stemmer i FN på alt som gjelder reproduktive rettigheter for kvinner og slikt, så er de meget enige!''

Det er som å si at Gud er enig med Satan! Og det er ikke sant.

Din Gud og Satan er meget enige om veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Du skrev: ''Hva i himlens navn er så spesielt med homofile, at de må paradere rundt i gatene, for å vise seg frem?''

og så ''Kunnskap om hva?''

Kunnskap om at det var ulovlig inntil for få år siden, og at de fremdeles må kjempe mot fordommer og lovverket.

De gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å spjåke seg opp på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å spjåke seg opp på den måten.

Det vurderer de nok bedre enn deg.

De er ikke der for å "be om lov"; de er der for å kreve likestillingen som de nå har fått i stor grad.

Så det har tydeligvis virket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike!! Hvofor sang han ikke mer slikt??

WOW - enig! Har alltid vært imponert av stemmen hans, men ikke likt musikken... Her er han på rett hylle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Makan til tøv. Paraden var knallgod. Avisene viser den ene prosenten som har kledd seg ut. 99 % så ut som alle oss andre. Jeg sto og så på hele greia, og tok bilder. Etterpå var det fest og mat og moro på Rådhusplassen.

Oslo burde ha mer av dette. Det var råkult, og det syntes også folk flest. Langs hele Karl Johan sto det hauger av mennesker i alle farger og fra alle kulturer og smilte og lo og tok imot kondomer mens de klappet.

Her er de eneste perverse bildene jeg knipsa i dag.

http://farm5.static.flickr.com/4114/4736808506_c2a9cf554c_b.jpg

http://farm5.static.flickr.com/4116/4736175187_75f1d0f498_b.jpgE

Herlig, applauderer :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest får pes, gidder ikke sign

''men jeg ser på Sør som en person som har et verdisyn der han mener frihet for mennesket er viktigst. ''

Ja, så sant det mennesket ikke er kristent, tror på det overnaturlige eller liker seg utenfor storbyen. Da har det plutselig ingen rettigheter lenger.

Hehe, der beskrev du meg i et nøtteskall :) Bor og trives godt på landet, elsker Jesus og tror på den usynlige verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest får pes, gidder ikke sign

Makan til tøv. Paraden var knallgod. Avisene viser den ene prosenten som har kledd seg ut. 99 % så ut som alle oss andre. Jeg sto og så på hele greia, og tok bilder. Etterpå var det fest og mat og moro på Rådhusplassen.

Oslo burde ha mer av dette. Det var råkult, og det syntes også folk flest. Langs hele Karl Johan sto det hauger av mennesker i alle farger og fra alle kulturer og smilte og lo og tok imot kondomer mens de klappet.

Her er de eneste perverse bildene jeg knipsa i dag.

http://farm5.static.flickr.com/4114/4736808506_c2a9cf554c_b.jpg

http://farm5.static.flickr.com/4116/4736175187_75f1d0f498_b.jpgE

Det handler vel bare om at for noen så er noe perverst, men for andre er det noe annet som er det! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest får pes, gidder ikke sign

Det var dine ord, og ikke mine, men jeg skal huske du mener det.

Jeg kan dog opplyse deg om at årsaken til at jeg nevnte Frp og Krp jo er nettopp at disse ikke er for likestilling for homofile.

Ergo, ingen "fordom", men meget godt begrunnet.

Du har ikke fulgt veldig nøye med i timen den siste tida hva KrF angår... de støtter den homofile fremferden som bare det.

http://www.vl.no/samfunn/article5244.zrm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

OK:-) For meg er det motsatt. Hvis man ikke skjønner hvilken stemmeprakt Norge mistet da vi mistet han, så er det jo egentlig ikke noe håp for den slags artister i Norge.

''så er det jo egentlig ikke noe håp for den slags artister i Norge.''

Det hjelper ikke å ha god stemme hvis musikken stinker. Jeg foretrekker heller kråkestemmen til Bob Dylan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest får pes, gidder ikke sign

De overnaturlige er ofte så fundamentalistiske at de tror uansett hva virkeligheten er.

Det sagt, det morsomme er at en del av dem tror at å bli ettersport bevis eller dokumentasjon på de påstandene de kommer med, er trakassering. De forventer man bare skal tro blindt på dem, og blir fornærmet når man ikke gjør det.

Du og flere ser ut til å være av den oppfatning at man må se for å tro. Dvs.hvis du ikke ser Gud kan du heller ikke tro på Gud. Jeg mener at man kan ikke se før man tror. Noen kan få glimt av noe guddommelig som gjør at de begynner å tro, men jeg vet av lang erfaring at det er troen på Gud som gjør at jeg kan se Ham stadig klarere. Uten tro - ingen syn.

Vi ser ikke lufta heller, men vi er helt avhengig av den for å kunne puste. Noen er opptatt av å forske på lufta, studerer den, er interessert i den, andre tenker aldri over at lufta er der, den er bare noe vi automatisk beveger oss rundt i. Sånn er det for menneskers forhold til Gud og den usynlige verden og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...