Gå til innhold

Perverst!


Gjest signererikke

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Din havnet i "junk mail"!

Men nå har jeg funnet den, og svart!

Med vennlig hilsen

Og du har fått svar tilbake (håper den ikke havner i søpla denne gangen ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 524
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    188

  • hidi, the scorpion

    64

  • ShitDiddelyDo

    28

  • morsan

    13

Har ikke lest tråden, men tenker HERLIG! Vi trenger en påminnelse av at andre lever forskjellige liv, alle er likeverdige, vi trenger litt liv & røre ikke minst "let it show" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det moro fra ende til annen?

Hadde det vært like moro med heteroparade? Eller marsj mot abort?

Hva i himlens navn er så spesielt med homofile, at de må paradere rundt i gatene, for å vise seg frem?

Det er ikke så lenge siden det var forbudt å være homse. Og jeg husker godt at Wenche Lowzow ble sparket som stortingsrepresentant fordi hun var homofil så jeg synes hun og Kim Friele fortjente å kjøre i kongens gamle bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lenge siden det var forbudt å være homse. Og jeg husker godt at Wenche Lowzow ble sparket som stortingsrepresentant fordi hun var homofil så jeg synes hun og Kim Friele fortjente å kjøre i kongens gamle bil.

Litt lite presist å si at hun fikk sparken. Det var partiet Høyre som ikke renominerte henne, noe som er en viss forskjell fra å få sparken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Kirken i Norge har masse makt, og er en del av staten.

Det vil si at det er en del av staten som ikke godtar likestilling, og det er selvsagt horribelt.

Kirken i norge har veldig lite makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirken i norge har veldig lite makt.

Nei, kirken (og kristendommen) er vel kovedårsaken til at det er så lite som 6 mnd siden homofile fikk lov til å gifte seg.

Fremdeles fortsetter kirken med diskriminering av homofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, kirken (og kristendommen) er vel kovedårsaken til at det er så lite som 6 mnd siden homofile fikk lov til å gifte seg.

Fremdeles fortsetter kirken med diskriminering av homofile.

Det er vel de fleste enig i, men det er vel ikke så stor plass for homser i moskeene rundt om i Norge heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel de fleste enig i, men det er vel ikke så stor plass for homser i moskeene rundt om i Norge heller...

Nei, det er det ikke, men:

1) Det er under 2% av befolkningen som er muslimer, og kun noen av dem som har så mye mot homofile.

2) Det er flere enn 2% av befolkningen (kristne) som ikke liker homofile.

3) Islam er ikke en statsreligion i Norge. Da hadde saken vært en helt annen.

Poenget her er at det er en organisasjon som er en del av staten som diskriminerer.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er det ikke, men:

1) Det er under 2% av befolkningen som er muslimer, og kun noen av dem som har så mye mot homofile.

2) Det er flere enn 2% av befolkningen (kristne) som ikke liker homofile.

3) Islam er ikke en statsreligion i Norge. Da hadde saken vært en helt annen.

Poenget her er at det er en organisasjon som er en del av staten som diskriminerer.

Med vennlig hilsen

Mitt poeng er at det er diskriminering innen de fleste religioner. For de som blir diskriminert er det ille unsett hvem som står bak. Ikke nødvendigvis du som avgjør hva som er poenget i alle diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt poeng er at det er diskriminering innen de fleste religioner. For de som blir diskriminert er det ille unsett hvem som står bak. Ikke nødvendigvis du som avgjør hva som er poenget i alle diskusjoner.

Poenget MITT er at det er langt verre når staten diskriminerer (fordi den har makt), enn at en eller annen i en frikirke eller moské mener at homofile synder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo egentlig bare fint at man nettopp ikke lar de med fordommer styre hvordan paraden skal være.

Det sagt, de burde selvsagt ha marsjert forbi både Krfs og Frps kontorer.

Med vennlig hilsen

Ja, fordommer mot Krf og Frp er jo selvfølgelig helt greit.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest den danske loff

Du forstår tydeligvis ikke hva fordommer betyr.

Ro ro til fiskeskjær. Også ror vi litt videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den danske loff

Fortsett gjerne med roingen din.

Det er nok du som fossror da du har sluppet opp for argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Ja for meg blir dette bare dumt. Jeg er ingen homofob, men syns de skyter seg selv i leggen ved å ha slike parader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forstår tydeligvis ikke hva fordommer betyr.

Nei, for jeg er så dum og du er så smart! Gikk det for deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Er det moro fra ende til annen?

Hadde det vært like moro med heteroparade? Eller marsj mot abort?

Hva i himlens navn er så spesielt med homofile, at de må paradere rundt i gatene, for å vise seg frem?

Enig og herlig at noen tørr å si det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...