Gå til innhold

Perverst!


Gjest signererikke

Anbefalte innlegg

trollemor;o)

Vi er for pysete ;-P

Det er forresten flere døve venner av meg som er med i homseparaden - også en av mine beste venner. Han storkoser seg og gleder seg like mye hvert år :)))

Jeg har vært med i to demonstrasjoner for døve (opprettholdelse av døveskolene samt å få norsk tegnspråk som offisielt språk i Norge), men vi var ikke kreative nok til å kle oss ut ;-)

Jeg har alltid undret meg over at det ikke er mulig å velge tegnspråk som valgfag el på skolen. Det ville jeg valgt. Alle burde egentlig lære litt tegnspråk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 524
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    188

  • hidi, the scorpion

    64

  • ShitDiddelyDo

    28

  • morsan

    13

Gjest togli

Jeg har alltid undret meg over at det ikke er mulig å velge tegnspråk som valgfag el på skolen. Det ville jeg valgt. Alle burde egentlig lære litt tegnspråk.

Enig! Problemet er at det er fryktelig vanskelig å finne kompetente lærere til å undervise i det faget.... Se f.eks. her på sunnmøre... Det er kun en pedagog med tegnspråk som førstespråk her, så jeg har vel omtrent null konkurranse mht jobber innenfor akkurat mitt felt... I de større byene er det litt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for meg blir dette bare dumt. Jeg er ingen homofob, men syns de skyter seg selv i leggen ved å ha slike parader.

En del av poenget er jo nettopp at de som er i paraden gjør det på *sine* premisser. De lager en parade for *seg* og ikke for andre.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for jeg er så dum og du er så smart! Gikk det for deg nå?

Det var dine ord, og ikke mine, men jeg skal huske du mener det.

Jeg kan dog opplyse deg om at årsaken til at jeg nevnte Frp og Krp jo er nettopp at disse ikke er for likestilling for homofile.

Ergo, ingen "fordom", men meget godt begrunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig og herlig at noen tørr å si det!

Som sagt, det vitner om total historieløshet å si noe slikt. Det viser jo bare at man ikke har kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Makan til tøv. Paraden var knallgod. Avisene viser den ene prosenten som har kledd seg ut. 99 % så ut som alle oss andre. Jeg sto og så på hele greia, og tok bilder. Etterpå var det fest og mat og moro på Rådhusplassen.

Oslo burde ha mer av dette. Det var råkult, og det syntes også folk flest. Langs hele Karl Johan sto det hauger av mennesker i alle farger og fra alle kulturer og smilte og lo og tok imot kondomer mens de klappet.

Her er de eneste perverse bildene jeg knipsa i dag.

http://farm5.static.flickr.com/4114/4736808506_c2a9cf554c_b.jpg

http://farm5.static.flickr.com/4116/4736175187_75f1d0f498_b.jpgE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Makan til tøv. Paraden var knallgod. Avisene viser den ene prosenten som har kledd seg ut. 99 % så ut som alle oss andre. Jeg sto og så på hele greia, og tok bilder. Etterpå var det fest og mat og moro på Rådhusplassen.

Oslo burde ha mer av dette. Det var råkult, og det syntes også folk flest. Langs hele Karl Johan sto det hauger av mennesker i alle farger og fra alle kulturer og smilte og lo og tok imot kondomer mens de klappet.

Her er de eneste perverse bildene jeg knipsa i dag.

http://farm5.static.flickr.com/4114/4736808506_c2a9cf554c_b.jpg

http://farm5.static.flickr.com/4116/4736175187_75f1d0f498_b.jpg

E'>http://farm5.static.flickr.com/4116/4736175187_75f1d0f498_b.jpg

E

Ble visst noe tull med det ene bildet.

http://farm5.static.flickr.com/4116/4736175187_75f1d0f498_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til tøv. Paraden var knallgod. Avisene viser den ene prosenten som har kledd seg ut. 99 % så ut som alle oss andre. Jeg sto og så på hele greia, og tok bilder. Etterpå var det fest og mat og moro på Rådhusplassen.

Oslo burde ha mer av dette. Det var råkult, og det syntes også folk flest. Langs hele Karl Johan sto det hauger av mennesker i alle farger og fra alle kulturer og smilte og lo og tok imot kondomer mens de klappet.

Her er de eneste perverse bildene jeg knipsa i dag.

http://farm5.static.flickr.com/4114/4736808506_c2a9cf554c_b.jpg

http://farm5.static.flickr.com/4116/4736175187_75f1d0f498_b.jpgE

Men Jan Werner likte du ikke? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Men Jan Werner likte du ikke? :-)

Hvorvidt jeg liker en person eller ikke har ingenting med hvem han tiltrekkes av å gjøre.

Men jeg kan ikke huske å ha hatt noe imot Jan Werner - utover at han absolutt ikke er en artist jeg ville hørt på uten at noen holdt en pistol til hodet mitt og truet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hiksteler!

Ja, jeg så ham også. Da var han flere hundre meter bak paraden.

''Ja, jeg så ham også. Da var han flere hundre meter bak paraden.''

Det var ikke du som sto med mikrofon like ved stortinget i dag og forsøkte å konvertere religiøse? Jeg tenkte faktisk på deg da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorvidt jeg liker en person eller ikke har ingenting med hvem han tiltrekkes av å gjøre.

Men jeg kan ikke huske å ha hatt noe imot Jan Werner - utover at han absolutt ikke er en artist jeg ville hørt på uten at noen holdt en pistol til hodet mitt og truet.

OK:-) For meg er det motsatt. Hvis man ikke skjønner hvilken stemmeprakt Norge mistet da vi mistet han, så er det jo egentlig ikke noe håp for den slags artister i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

OK:-) For meg er det motsatt. Hvis man ikke skjønner hvilken stemmeprakt Norge mistet da vi mistet han, så er det jo egentlig ikke noe håp for den slags artister i Norge.

Jeg vet han hadde god stemme. Jeg så ham dra Holy Diver i et eller annet tv-show.

Men det hjelper lite med en god stemme når du kaster den bort på svenske GP-vinnere og tøv.

Dessuten er stemmeprakt kraftig oppskrytt i musikken - med mindre eneste målet er å vinne karaokekonkurranser som Idol. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Ja, jeg så ham også. Da var han flere hundre meter bak paraden.''

Det var ikke du som sto med mikrofon like ved stortinget i dag og forsøkte å konvertere religiøse? Jeg tenkte faktisk på deg da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet han hadde god stemme. Jeg så ham dra Holy Diver i et eller annet tv-show.

Men det hjelper lite med en god stemme når du kaster den bort på svenske GP-vinnere og tøv.

Dessuten er stemmeprakt kraftig oppskrytt i musikken - med mindre eneste målet er å vinne karaokekonkurranser som Idol. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gremmes.....over dine uttalelser om denne gudbenådede sangeren. Og lurer på hvordan det er mulig å bagatellisere det han presenterte.

Jeg hadde ikke noe imot Jan Werner - jeg kjente ham jo ikke, og det var trist å høre at han var død. Like trist som ethvert annet ungt menneske.

Men jeg likte ikke stemmen hans, selv om jeg vel kunne høre at den var teknisk god, at han sang rent og kraftig. Han var "too much" for min smak. Smaken er forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Nei, men jeg så Hedningesamfunnets kiosk stod rett ved siden av en kiosk med hijabkledde muslimer som "solgte Allah" til forbipasserende. Det var egentlig ganske morsomt.

Med vennlig hilsen

Jepp, det var litt artig. Jeg sto og hørte på en stund. Det morsomme var at også de som snakket med hedningene fikk mikrofon, så alle hørte hva de sa. Sjelden har kristne og muslimer vært like enige i en debatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg gremmes.....over dine uttalelser om denne gudbenådede sangeren. Og lurer på hvordan det er mulig å bagatellisere det han presenterte.

Det er mange artister jeg ikke hører på. Ingen grunn til å ta det personlig.

Jan Werner burde egentlig vært metalvokalist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var litt artig. Jeg sto og hørte på en stund. Det morsomme var at også de som snakket med hedningene fikk mikrofon, så alle hørte hva de sa. Sjelden har kristne og muslimer vært like enige i en debatt. :)

Hvis du sjekker hvordan USA og Iran stemmer i FN på alt som gjelder reproduktive rettigheter for kvinner og slikt, så er de meget enige!

Kanskje vi bør møtes der neste lørdag? ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke noe imot Jan Werner - jeg kjente ham jo ikke, og det var trist å høre at han var død. Like trist som ethvert annet ungt menneske.

Men jeg likte ikke stemmen hans, selv om jeg vel kunne høre at den var teknisk god, at han sang rent og kraftig. Han var "too much" for min smak. Smaken er forskjellig.

Det skjønner jeg. Og respekterer jeg. Han skulle ha bodd i et annet land enn vårt, så kanskje han hadde sluppet å dø:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...