Jump to content
Sign in to follow this  
Guest signererikke

Perverst!

Recommended Posts

Sør

Er det moro fra ende til annen?

Hadde det vært like moro med heteroparade? Eller marsj mot abort?

Hva i himlens navn er så spesielt med homofile, at de må paradere rundt i gatene, for å vise seg frem?

Man må være ekstraordinært kunnskapsløs og historieløs for overhodet å finne på å spørre om slikt!

*sjokkert*

Fortsetter under...

Guest togli

Er det moro fra ende til annen?

Hadde det vært like moro med heteroparade? Eller marsj mot abort?

Hva i himlens navn er så spesielt med homofile, at de må paradere rundt i gatene, for å vise seg frem?

Jeg synes karnevalsparader alltid er morsomt, og homseparaden er jo karnevalspreget... det er bare å snu seg bort om man ikke orker å se på folk som har kledd seg ut ;)

hidi, the scorpion

Poenget til hidi er at Sør har sine kampsaker begge veier. Noen få saker forsvarer han okke som, andre tråkker han ned. Temmelig forutsigbar.

''Temmelig forutsigbar.''

Man har stilt klokken etter han;) Hvor lang tid tar det før, Sør, er på saken...;)))

Sør

Poenget til hidi er at Sør har sine kampsaker begge veier. Noen få saker forsvarer han okke som, andre tråkker han ned. Temmelig forutsigbar.

Vel, det avhenger jo av hvilke saker det er.

Homoparaden er for menneskeverd, og skader selvsagt ingen på noen tenkelig måte. De feirer seg selv, og de rettighetene de har vunnet frem med etter mange års kamp.

Abortmotstandere vil frata rettigheter fra andre mennesker. Det er noe helt annet (enten man er for eller mot abort).

Med vennlig hilsen

Sør

Skjønner jeg veldig godt!

Synes paraden er syk:(

''Synes paraden er syk:(''

Det sier nok mer om deg enn om paraden.

Guest togli

Skjønner den, men jeg ser på Sør som en person som har et verdisyn der han mener frihet for mennesket er viktigst. Sånn sett synes jeg han er veldig forutsigbar ;)

Annonse

Sør

Jeg er homofil, og jeg er enig med dem. Jeg har ikke sansen for paraden.

Men det er jo ingen som sier den er for alle.

Dessuten, det var en gruppe fra Homofile Regnskapsføreres Landsforening (eller noe slikt), og de var relativt "uspjåkete"! ;-)

Med vennlig hilsen"

Guest togli

Skjønner fremdeles ikke hva som er gøy, med mennesker som latterliggjør alt de ønsker å stå for...?

Homodemonstrasjoner kan såre like mange som en abortdemonstrasjon.... Men sistnevnte, kan faktisk redde mange ufødte liv.

Hvordan kan en homodemonstrasjon såre mennesker? Jeg kan forstå at noen homofile ikke liker å bli identifisert med homseparaden, men så er det jo opp til oss å forstå at homofile er like forskjellige som oss andre...

Sør

Skjønner den, men jeg ser på Sør som en person som har et verdisyn der han mener frihet for mennesket er viktigst. Sånn sett synes jeg han er veldig forutsigbar ;)

Ja, jeg deltar i alle trådene mot hengig, for eksempel! Selv om det er frpere de vil henge!

:-)

Med vennlig hilsen

Sør

Skjønner fremdeles ikke hva som er gøy, med mennesker som latterliggjør alt de ønsker å stå for...?

Homodemonstrasjoner kan såre like mange som en abortdemonstrasjon.... Men sistnevnte, kan faktisk redde mange ufødte liv.

Hvordan kan en homodemonstrasjon såre noen?

hidi, the scorpion

Jeg synes karnevalsparader alltid er morsomt, og homseparaden er jo karnevalspreget... det er bare å snu seg bort om man ikke orker å se på folk som har kledd seg ut ;)

Tro meg, jeg gidder ikke å kaste bort min tid på dem! Jeg ser ikke på bildene heller...

Dømmer de heller ikke, skjønner bare ikke poenget med egen parade?

Guest togli

Ja, jeg deltar i alle trådene mot hengig, for eksempel! Selv om det er frpere de vil henge!

:-)

Med vennlig hilsen

Hehe, det var jaggu godt å høre! ;-P

Guest togli

Tro meg, jeg gidder ikke å kaste bort min tid på dem! Jeg ser ikke på bildene heller...

Dømmer de heller ikke, skjønner bare ikke poenget med egen parade?

Poenget er vel å ha det moro, feire at de begynner å få samme rettigheter som andre mennesker og i tillegg må det være kjempegøy å sjokkere :))

Annonse

Sør

Hehe, det var jaggu godt å høre! ;-P

De teller som miljøforurensning! ;-)

Med vennlig hilsen

PS: kan du sende meg en epost på [email protected]?

Sør

Poenget er vel å ha det moro, feire at de begynner å få samme rettigheter som andre mennesker og i tillegg må det være kjempegøy å sjokkere :))

Man ser aldri døve gjøre noe slikt! ;-)

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion

Vel, det avhenger jo av hvilke saker det er.

Homoparaden er for menneskeverd, og skader selvsagt ingen på noen tenkelig måte. De feirer seg selv, og de rettighetene de har vunnet frem med etter mange års kamp.

Abortmotstandere vil frata rettigheter fra andre mennesker. Det er noe helt annet (enten man er for eller mot abort).

Med vennlig hilsen

Som sagt, jeg ser ikke noe perverst i deres kjærlighet til samme kjønn. Mange homofile skammer seg mer for å være homofili pga denne paraden, så hvem gavner den?

Normale mennesker som går i abortmotstand, gjør det ikke for å såre noen, men for å opplyse....!

Guest togli

De teller som miljøforurensning! ;-)

Med vennlig hilsen

PS: kan du sende meg en epost på [email protected]?

You've got mail:)

Guest fra bergen

Gå gjerne i tog over Grønland, men hva oppnår man ved å fremstå som skrullinger? Alle fordommer man måtte ha blir jo bekreftet.

Guest grønn tomat

Men det er jo ingen som sier den er for alle.

Dessuten, det var en gruppe fra Homofile Regnskapsføreres Landsforening (eller noe slikt), og de var relativt "uspjåkete"! ;-)

Med vennlig hilsen"

Jeg må vel få lov til ikke å ha sansen for den likevel :)

hidi, the scorpion

Gå gjerne i tog over Grønland, men hva oppnår man ved å fremstå som skrullinger? Alle fordommer man måtte ha blir jo bekreftet.

Klart de gjør;)