Gå til innhold

Perverst!


Gjest signererikke

Anbefalte innlegg

Er det moro fra ende til annen?

Hadde det vært like moro med heteroparade? Eller marsj mot abort?

Hva i himlens navn er så spesielt med homofile, at de må paradere rundt i gatene, for å vise seg frem?

Man må være ekstraordinært kunnskapsløs og historieløs for overhodet å finne på å spørre om slikt!

*sjokkert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 524
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    188

  • hidi, the scorpion

    64

  • ShitDiddelyDo

    28

  • morsan

    13

Gjest togli

Er det moro fra ende til annen?

Hadde det vært like moro med heteroparade? Eller marsj mot abort?

Hva i himlens navn er så spesielt med homofile, at de må paradere rundt i gatene, for å vise seg frem?

Jeg synes karnevalsparader alltid er morsomt, og homseparaden er jo karnevalspreget... det er bare å snu seg bort om man ikke orker å se på folk som har kledd seg ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Poenget til hidi er at Sør har sine kampsaker begge veier. Noen få saker forsvarer han okke som, andre tråkker han ned. Temmelig forutsigbar.

''Temmelig forutsigbar.''

Man har stilt klokken etter han;) Hvor lang tid tar det før, Sør, er på saken...;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget til hidi er at Sør har sine kampsaker begge veier. Noen få saker forsvarer han okke som, andre tråkker han ned. Temmelig forutsigbar.

Vel, det avhenger jo av hvilke saker det er.

Homoparaden er for menneskeverd, og skader selvsagt ingen på noen tenkelig måte. De feirer seg selv, og de rettighetene de har vunnet frem med etter mange års kamp.

Abortmotstandere vil frata rettigheter fra andre mennesker. Det er noe helt annet (enten man er for eller mot abort).

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Poenget til hidi er at Sør har sine kampsaker begge veier. Noen få saker forsvarer han okke som, andre tråkker han ned. Temmelig forutsigbar.

Skjønner den, men jeg ser på Sør som en person som har et verdisyn der han mener frihet for mennesket er viktigst. Sånn sett synes jeg han er veldig forutsigbar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er homofil, og jeg er enig med dem. Jeg har ikke sansen for paraden.

Men det er jo ingen som sier den er for alle.

Dessuten, det var en gruppe fra Homofile Regnskapsføreres Landsforening (eller noe slikt), og de var relativt "uspjåkete"! ;-)

Med vennlig hilsen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Skjønner fremdeles ikke hva som er gøy, med mennesker som latterliggjør alt de ønsker å stå for...?

Homodemonstrasjoner kan såre like mange som en abortdemonstrasjon.... Men sistnevnte, kan faktisk redde mange ufødte liv.

Hvordan kan en homodemonstrasjon såre mennesker? Jeg kan forstå at noen homofile ikke liker å bli identifisert med homseparaden, men så er det jo opp til oss å forstå at homofile er like forskjellige som oss andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den, men jeg ser på Sør som en person som har et verdisyn der han mener frihet for mennesket er viktigst. Sånn sett synes jeg han er veldig forutsigbar ;)

Ja, jeg deltar i alle trådene mot hengig, for eksempel! Selv om det er frpere de vil henge!

:-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner fremdeles ikke hva som er gøy, med mennesker som latterliggjør alt de ønsker å stå for...?

Homodemonstrasjoner kan såre like mange som en abortdemonstrasjon.... Men sistnevnte, kan faktisk redde mange ufødte liv.

Hvordan kan en homodemonstrasjon såre noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg synes karnevalsparader alltid er morsomt, og homseparaden er jo karnevalspreget... det er bare å snu seg bort om man ikke orker å se på folk som har kledd seg ut ;)

Tro meg, jeg gidder ikke å kaste bort min tid på dem! Jeg ser ikke på bildene heller...

Dømmer de heller ikke, skjønner bare ikke poenget med egen parade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Ja, jeg deltar i alle trådene mot hengig, for eksempel! Selv om det er frpere de vil henge!

:-)

Med vennlig hilsen

Hehe, det var jaggu godt å høre! ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Tro meg, jeg gidder ikke å kaste bort min tid på dem! Jeg ser ikke på bildene heller...

Dømmer de heller ikke, skjønner bare ikke poenget med egen parade?

Poenget er vel å ha det moro, feire at de begynner å få samme rettigheter som andre mennesker og i tillegg må det være kjempegøy å sjokkere :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget er vel å ha det moro, feire at de begynner å få samme rettigheter som andre mennesker og i tillegg må det være kjempegøy å sjokkere :))

Man ser aldri døve gjøre noe slikt! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Vel, det avhenger jo av hvilke saker det er.

Homoparaden er for menneskeverd, og skader selvsagt ingen på noen tenkelig måte. De feirer seg selv, og de rettighetene de har vunnet frem med etter mange års kamp.

Abortmotstandere vil frata rettigheter fra andre mennesker. Det er noe helt annet (enten man er for eller mot abort).

Med vennlig hilsen

Som sagt, jeg ser ikke noe perverst i deres kjærlighet til samme kjønn. Mange homofile skammer seg mer for å være homofili pga denne paraden, så hvem gavner den?

Normale mennesker som går i abortmotstand, gjør det ikke for å såre noen, men for å opplyse....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Gå gjerne i tog over Grønland, men hva oppnår man ved å fremstå som skrullinger? Alle fordommer man måtte ha blir jo bekreftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønn tomat

Men det er jo ingen som sier den er for alle.

Dessuten, det var en gruppe fra Homofile Regnskapsføreres Landsforening (eller noe slikt), og de var relativt "uspjåkete"! ;-)

Med vennlig hilsen"

Jeg må vel få lov til ikke å ha sansen for den likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Gå gjerne i tog over Grønland, men hva oppnår man ved å fremstå som skrullinger? Alle fordommer man måtte ha blir jo bekreftet.

Klart de gjør;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...