Gå til innhold

Perverst!


Gjest signererikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 524
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    188

  • hidi, the scorpion

    64

  • ShitDiddelyDo

    28

  • morsan

    13

I din verden er du Gud....

Alt du sier er korrekt, alle andre har feil!

Må være herlig å være Sør...............

Takk.

Det sagt, jeg bare påpeker det DU sier om Jesus. Det er jo du som tror på det, ikke meg. Det er helt frivillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg òg;)

For et meningsløst svada-innlegg.

Det er bare gjentagelse av ord, som er helt meningsløst med tanke på at du akkurat har sagt at Jesus er en folkemorder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Takk.

Det sagt, jeg bare påpeker det DU sier om Jesus. Det er jo du som tror på det, ikke meg. Det er helt frivillig.

Absolutt! Noe annet ville være "sykt"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg du har litt for stor tro på egne evner...

Ja, det tror du vel.

Det er egentlig ikke mine evner som det kommer an på. Det er jo avskrekkende nok for de fleste å se hva "de kristne" faktisk skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du, arme usle menneske, mener å ha mer moral enn Gud?

Jaja, det var det jeg visste. Du har virkelig høye tanker om deg selv. Du sier jo her at du er bedre enn Gud.

Vel, jeg begår ikke folkemord, så det er jo en god start.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest verinoca

''For han roper vel ikke på seg selv?''

Det _er_ akkurat hva Han gjør! For som menneske ble lidelsene grusomme....

Han måtte dø som menneske, for gjennom Hans lidelser, kan vi tro;)

Så det var selveste Gud som ble født i Betlehem? Hvordan kan Gud bli født inn i en verden han selv skulle ha skapt ørti år tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror du vel.

Det er egentlig ikke mine evner som det kommer an på. Det er jo avskrekkende nok for de fleste å se hva "de kristne" faktisk skriver.

Det er ingen overraskelse. Slik et man vant til fra den kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Det er slett ikke "unormalt" å være homofil heller, men de fleste homofile er mindre synlige i samfunnet. Det er bare noen av dem som velger å paradere som dette, og dermed tror du alle homser er slik.

Du har antakelig flere homofile både i venne/bekjentskapskrets og familie. Så parader i vei du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen overraskelse. Slik et man vant til fra den kanten.

Vel, det er første gang jeg har sett Jesus anklaget for å stå bak folkemordene i GT - altså, før han ble født.

Hvordan stiller du deg til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Hvordan tror du en slik karikatur påvirker vanlige moderate muslimer?

2) Tror du de føler at de er velkomne i det danske samfunnet?

1) de blir flaue over de radikale reaksjonene.

2)Like mye som poltikere føler seg velkommen når politikere blir karrikert, som kristne føler seg velkommen når kristne blir karrikert eller som moderate kapitalister føler seg velkomne når turbokapitalister blir karikert. Du prater deg bort fra saken.

Dersom du mener at målet med karrikatur er å skape anerkjennelse tar du feil. Det er å belyse og spisse et problemfelt eller en egenskap. Det klarte de i Danmark. De viste hva intoleranse er. Du vet selv i hvilke miljøer protestene var sterkest. At det var radikale muslimer får så være.

Det hadde vært like ille om det var kristne eller Norges Turnforbund for den saks skyld. Men det var det ikke i dette tilfellet. Er dette så vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Så det var selveste Gud som ble født i Betlehem? Hvordan kan Gud bli født inn i en verden han selv skulle ha skapt ørti år tidligere?

Om man tror på Gud:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

For et meningsløst svada-innlegg.

Det er bare gjentagelse av ord, som er helt meningsløst med tanke på at du akkurat har sagt at Jesus er en folkemorder.

Slik føles ditt innlegg for meg også. Ditt er bare svada....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1) de blir flaue over de radikale reaksjonene.

2)Like mye som poltikere føler seg velkommen når politikere blir karrikert, som kristne føler seg velkommen når kristne blir karrikert eller som moderate kapitalister føler seg velkomne når turbokapitalister blir karikert. Du prater deg bort fra saken.

Dersom du mener at målet med karrikatur er å skape anerkjennelse tar du feil. Det er å belyse og spisse et problemfelt eller en egenskap. Det klarte de i Danmark. De viste hva intoleranse er. Du vet selv i hvilke miljøer protestene var sterkest. At det var radikale muslimer får så være.

Det hadde vært like ille om det var kristne eller Norges Turnforbund for den saks skyld. Men det var det ikke i dette tilfellet. Er dette så vanskelig å forstå?

Det får moderate muslimer til å føle at de ikke er velkomne i det danske samfunnet, og da er det mye lettere for dem å falle i klørne til fundamentalistene som sier at "muslimer bør holde seg vekke fra det danske storsamfunnet".

Med andre ord, karikaturtegneren er en nyttig idiot for fundamentalistene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Vel, det er første gang jeg har sett Jesus anklaget for å stå bak folkemordene i GT - altså, før han ble født.

Hvordan stiller du deg til det?

Stiller meg selvfølgelig bak Jesus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får moderate muslimer til å føle at de ikke er velkomne i det danske samfunnet, og da er det mye lettere for dem å falle i klørne til fundamentalistene som sier at "muslimer bør holde seg vekke fra det danske storsamfunnet".

Med andre ord, karikaturtegneren er en nyttig idiot for fundamentalistene.

Det kan man, i denne saken, være enig i. Men han har også en opplysningsfunksjon- og en debattfunskjon. Han startet en svært viktig debatt (også innad i moskeene) og holdninger og regimer viste seg frem i all sin praktfulle djevelskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Når du sier det sånn er det åpenbart hvorfor færre og færre tror på Gud.

Men det sier Bibelen òg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik føles ditt innlegg for meg også. Ditt er bare svada....

Nei, jeg påpeker hva det du påstår faktisk innebærer. Du masse messer med "God elsker oss" eller "Hare Kristna" eller lignende utsagn som ikke er relevante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...