Gå til innhold

Om å brette ut privatlivet på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er jo helt greit at man sletter de man ikke føler for å ha som venner på FB :I)

Hva synes du om folk som daglig legger ut en link til: Stem på mitt barn som årets Lano-unge, hvor premien er en reisesjekk til 30 000, som barnet muligens ikke ønsker seg.

hidi, the scorpion
Skrevet

og det har IKKE slått deg at det er lettere å si dette til "alle" på facebook, enn å skrive 140 meldinger til fjern og nær som lurer?

Mye bedre å ikke være på FB;)

Gjest togli
Skrevet

Hva synes du om folk som daglig legger ut en link til: Stem på mitt barn som årets Lano-unge, hvor premien er en reisesjekk til 30 000, som barnet muligens ikke ønsker seg.

Hva er problematisk med det? Har aldri tenkt på det som et problem og får daglig slike forespørsler - en gang har jeg stemt. De andre ignorterte jeg fordi jeg ikke gadd mer ;)

Gjest trådstarter
Skrevet

Eller å legge ut bilder av graviditetstesten.. får litt frysninger av det jeg, man har jo tross alt tisset på den :)

Men selvsagt - litt humor må man da ha.

Gjest togli
Skrevet

Eller å legge ut bilder av graviditetstesten.. får litt frysninger av det jeg, man har jo tross alt tisset på den :)

Hehe, er det virkelig noen som gjør det? :))

Gjest trådstarter
Skrevet

Hehe, er det virkelig noen som gjør det? :))

Jepp, i alle fall to stk på min liste :)

Neida, ingen av disse sære folka jeg snakker om er mine nære venner,

men jeg tenker litt på hvordan andre reagerer.

F.eks. tviler jeg på at mannfolka liker at man legger ut slikt :)

Litt kult å legge ut bilder av gravitester, men samtidig litt sært. Spesielt med tanke på at de du har på vennelista slettes ikke bare er dine nærmeste venner.

Gjest Elextra
Skrevet

''Eller å legge ut bilder av graviditetstesten.. får litt frysninger av det jeg, man har jo tross alt tisset på den :)''

Haha! Jeg ville aldri lagt ut bilde av egen graviditetstest, men det hadde ingenting med tisset å gjøre! :P

Gjest togli
Skrevet

Jepp, i alle fall to stk på min liste :)

Neida, ingen av disse sære folka jeg snakker om er mine nære venner,

men jeg tenker litt på hvordan andre reagerer.

F.eks. tviler jeg på at mannfolka liker at man legger ut slikt :)

Litt kult å legge ut bilder av gravitester, men samtidig litt sært. Spesielt med tanke på at de du har på vennelista slettes ikke bare er dine nærmeste venner.

Hehe, sant det :)

Gjest brullebaff
Skrevet

Men hvorfor skal man blande seg inn? Vi lever i et fritt land og folk må selv få lov å bestemme hva de ønsker å berette om sitt privatliv.... Jeg har nok med meg selv og mine, og orker ikke å kaste bort tid på å irritere meg over at folk er forskjellig fra meg ;)

Jeg synes nesten det er hakket verre med folk som skal diktere hva som er "riktig" å legge ut på FB enn at noen faktisk legger ut mer enn hva godt er ;)

Vel talt! :)

Skrevet

Hver sin lyst :) Tar det ikke så seriøst jeg at jeg gidder vurdere sånt :)

Selv så er jeg ikke privat på facebook. Kan jo skrive at jeg har vært på hytta og sånn men ikke noe privat

Det eneste jeg reagerer på er når folk forteller for mye ihht sinnstilstand, om jeg kan si det sånn. Har en bekjent som før var veldig på å skrive "skal drekke meg under bordet for livet er et helvete", "faen, hva er vitsen liksom", "gode venner hva er det? Like greit å daue" osv osv osv. Når vedkommende attpåtil har alle ungene sine på vennelista så er grensen nådd big time. Hun har fått tilsnakk, av meg og flere, og nå kommer det heldigvis veldig mye mindre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...