Gå til innhold

Blitt invitert ut

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Jeg er blitt invitert ut på tirsdag av en mann. Jeg har lyst å gå, men føler det litt ekkelt siden jeg anser meg fremdeles i et forhold selvom det skranter.

Jeg skal bare møte mannen, skravle og spise litt. Det må da være uskyldig.

Gjest Elextra
Skrevet

Ok, takk for at du delte det med oss ;).

Eller var det et spørsmål jeg ikke så?

Gjest segunda
Skrevet

Ok, takk for at du delte det med oss ;).

Eller var det et spørsmål jeg ikke så?

Hvis du ikke så det så trenger du ikke å svare på det.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Følg samvittigheten din.

Tror han som har invitert deg at dette er start på et forhold? Tenker du at det er det?

Dersom svaret på spmålene er nei, så hvorfor ikke bare møte mannen og snakkes?

Gjest segunda
Skrevet

Følg samvittigheten din.

Tror han som har invitert deg at dette er start på et forhold? Tenker du at det er det?

Dersom svaret på spmålene er nei, så hvorfor ikke bare møte mannen og snakkes?

Jeg tenker ikke det nei, men jeg kan ikke vite hva han tenker.

Jeg har god samvittighet og synes det er koselig å møte noen en sommerkveld i byen.

Skrevet

Kan du fortelle det til vedkommende som du fortsatt er i forhold med? Eller må det være hemmelig? Hvis det må være hemmelig, så synes jeg du bør tenke deg om to ganger.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg tenker ikke det nei, men jeg kan ikke vite hva han tenker.

Jeg har god samvittighet og synes det er koselig å møte noen en sommerkveld i byen.

OK, men da er det vel greit da.

Personlig ville jeg også gjort det. Samtidig ville jeg vært klar på at jeg var i forhold, slik at han vet "sivilstatus".

Gjest segunda
Skrevet

Kan du fortelle det til vedkommende som du fortsatt er i forhold med? Eller må det være hemmelig? Hvis det må være hemmelig, så synes jeg du bør tenke deg om to ganger.

Det er overhodet ikke hemmelig og jeg kunne godt sagt det til han. Synes likevel at det er litt dumt å informere om det uten videre.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, det her er jeg enig i.

Jeg har truffet annen mann ute, men ingen hemmelighet for min mann. Ergo et vennskapsmøte. Likevel går jeg mye oftere ut med en venninne enn en venn

Gjest segunda
Skrevet

OK, men da er det vel greit da.

Personlig ville jeg også gjort det. Samtidig ville jeg vært klar på at jeg var i forhold, slik at han vet "sivilstatus".

Problemet er at jeg er litt usikker på forholdet og min sivilstatus. Det kommer til å svi hvis jeg sier at jeg er i et forhold siden jeg er så usikker på det selv.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Problemet er at jeg er litt usikker på forholdet og min sivilstatus. Det kommer til å svi hvis jeg sier at jeg er i et forhold siden jeg er så usikker på det selv.

Er det ikke best å være ærlig? Si du er i forhold og er usikker på utfallet av dette forholdet?

Gjest Elextra
Skrevet

Hvis du ikke så det så trenger du ikke å svare på det.

Det er vel bare du som vet om du fortsatt er i forhold eller ikke. Hvis ikke, er det selvfølgelig ikke noe galt i å gå ut med en annen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er overhodet ikke hemmelig og jeg kunne godt sagt det til han. Synes likevel at det er litt dumt å informere om det uten videre.

Er det dumt å informere ham om det "uten videre"? Hvis dere ikke kan fortelle hva dere skal "uten videre", så tyder det på et merkelig forhold.

Gjest togli
Skrevet

Er det ikke best å være ærlig? Si du er i forhold og er usikker på utfallet av dette forholdet?

Henger meg på den... Tror jeg ville sagt det sånn også.

Gjest Dolores77
Skrevet

Dumt å møte folk før det faktisk er slutt.

Jeg vil råde deg til å kjenne på magefølelsen.

Be den mannen som inviterte deg ut om å vente.

er han villig til det er han kanskje verdt å vente på.

Det er lett å bli litt forvirret rundt et mulig kommende samlivsbrudd.

Så finn ut om du vil bli værende hos den du har eller ikke

og bryt ut av forholdet om det er ut du vil.

Ikke vent til du finner en annen.

Så bør du bruke tid til å finne deg selv og hva du vil,

det er lett å la seg blende rett etter et annet forhold,

på en måte søker man en erstatter, man savner tryggheten.

Skrevet

''Jeg skal bare møte mannen, skravle og spise litt. Det må da være uskyldig.''

Det kan du da gjøre, enten du er i et forhold, ikke er i et forhold, eller egentlig ikke vet om du er i et forhold.

Så kan du styre samtalen selv.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Enig, dette er en god "lakmustest".

mariaflyfly
Skrevet

Herregud, jeg spiser da middag med en kamerat eller en mannlig kollega dersom jeg har lyst til det - selv om jeg er i et forhold som ikke skranter.

Har ikke du forresten før skrevet om at det forholdet du er i er et uforpliktende forhold?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...