Gå til innhold

I morgen skal jeg.....

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

.....trene, gå en tur, handle (siden helgen er over) , rydde skapet på soverommet mitt, lete etter en bestemt bok og bli ferdig med kriminalromanen jeg leser nå.

Dette må være nok for en feriedag.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

I morgen....

....er jeg på jobb.

Skrevet

På runde 2 i jobbintervjuet. Den tøffe delen var i dag, i morgen skal jeg bare psykoanalyseres. Det er sånt som NHD elsker. Jeg er bare moderat gæern, så det går sikkert bra.

De er mere interessert i meg, enn jeg er i dem, så utgangspunktet er utmerket.

Gjest togli
Skrevet

På runde 2 i jobbintervjuet. Den tøffe delen var i dag, i morgen skal jeg bare psykoanalyseres. Det er sånt som NHD elsker. Jeg er bare moderat gæern, så det går sikkert bra.

De er mere interessert i meg, enn jeg er i dem, så utgangspunktet er utmerket.

Lykke til da - og jeg tipper du får jobben :)

Gjest togli
Skrevet

.....lage brownieskake og pizzasnurrer til familiefest for eldstejenta som fylte 13 i forrge uke og pappaen hennes som fyller 39 imorgen :)

Jeg håper også jeg greier å få klemt inn ei treningsøkt i løpet av dagen. To uker til Spania og jeg innbiller meg at jeg kan få bikinidrømmekroppen med to ukers intensiv trening ;-P

Skrevet

Lykke til da - og jeg tipper du får jobben :)

Takk! Men så spørs det om jeg vil ha den, og om jeg orker hele flytteprosessen. Jobben er ikke i Norge.

Det er seint og jeg skal opp grytidlig. God natt!

Skrevet

I morgen har jeg tenkt til å ta en lang frokost på balkongen (hvis det blir sol da, og det vel ikke).

Gjest prust
Skrevet

... ha min nest-siste dag på jobb før ferien. Vi skal ha sommerlunsj, og ellers ta det litt med ro. Torsdag blir nok mer stressete og kavete, for da skal alt være klart før 5 ukers fri...

Om ettermiddagen skal jeg forhåpentligvis ligge i hagen og sole meg :-)

Gjest togli
Skrevet

Takk! Men så spørs det om jeg vil ha den, og om jeg orker hele flytteprosessen. Jobben er ikke i Norge.

Det er seint og jeg skal opp grytidlig. God natt!

Du får ha lykke til uansett hva du bestemmer deg for da :)

mariaflyfly
Skrevet

kjøre til Fretex med de 7 sekkene med klær jeg har rydda ned fra loftet.

bestille meg en frisørtime.

slumre i sola på verandaen når ungene har dratt til pappaen sin.

Ferie er konge!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...