Gå til innhold

Ikke turer til Lanzarote om sommeren?

Anbefalte innlegg

Gjest Sydenfareren
Skrevet

Hvorfor går det ikke charterturer til Lanzarote om sommeren?

Gjest Elextra
Skrevet

Hvem vil vel velge Lanzarote når man får det samme - og mye mer - i Søreuropa? :-)

Gjest Sydenfareren
Skrevet

Hvem vil vel velge Lanzarote når man får det samme - og mye mer - i Søreuropa? :-)

Jo, men det går turer til Kanariøyene, men ikke Lanzarote. Dit går det bare turer høst, vinter og vår. Ikke for at jeg selv er interessert i å dra til Lanzarote. Jeg bare lurte på årsaken til at det ikke går turer til Lanzarote, men til andre feriemål i samme område om sommeren.

Gjest Elextra
Skrevet

Jo, men det går turer til Kanariøyene, men ikke Lanzarote. Dit går det bare turer høst, vinter og vår. Ikke for at jeg selv er interessert i å dra til Lanzarote. Jeg bare lurte på årsaken til at det ikke går turer til Lanzarote, men til andre feriemål i samme område om sommeren.

Vet ikke årsakene, men antar i interessen ikke er den samme som i vintermånedene.

Skrevet

Det går turer dit om vinteren fordi det ikke er så mange steder å velge mellom med akseptabel reiselengde. I nøden spiser fanden fluer osv.

Om sommeren er det vel rett og slett ikke attraktivt nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...