Gå til innhold

Jeg er helt uten energi

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Jeg sov dårlig i natt og har ikke stått opp enda siden jeg har ferie. Sitter her i nattkjolen og har bare lyst å legge meg igjen, noe jeg tror jeg gjør. Har ferie hjemme denne uke og skal reise vekk på søndag. Uka ble satt av til å rydde i kott og skap og rotet rundt meg er ubeskrivelig.

Det foregår altfor mye i mitt hode til at jeg kan finne ro selvom jeg har ferie, og nå har jeg dårlig samvittighet fordi jeg ikke drar ut.

Gjest segunda
Skrevet

Drit i kottet. Rydd i hodet istedet! :0)

Det er mye vanskeligere.

Gjest togli
Skrevet

Drit i kottet. Rydd i hodet istedet! :0)

Ikke enig ;)

Jeg må ha det ryddig rundt meg for at hodet skal fungere! ;)

Gjest segunda
Skrevet

Ikke enig ;)

Det var det jeg trengte. Jeg fortsetter ryddingen nå;-)

Gjest togli
Skrevet

Det var det jeg trengte. Jeg fortsetter ryddingen nå;-)

*jippiiiiii*

;-)))

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ikke enig ;)

Samme her :-)

Gjest togli
Skrevet

Samme her :-)

Jeg tror faktisk dette gjelder for alle, det er bare ikke alle som orker å se den sammenhengen ;)

Skrevet

Jeg tror faktisk dette gjelder for alle, det er bare ikke alle som orker å se den sammenhengen ;)

''Jeg tror faktisk dette gjelder for alle, det er bare ikke alle som orker å se den sammenhengen ;)''

Du har så smertelig rett! Og jeg er en av dem, tror jeg skal logge av og ta en ryddesjau i gråværet....

Gjest segunda
Skrevet

''Jeg tror faktisk dette gjelder for alle, det er bare ikke alle som orker å se den sammenhengen ;)''

Du har så smertelig rett! Og jeg er en av dem, tror jeg skal logge av og ta en ryddesjau i gråværet....

Jeg ryddet hele dagen i går, og føler meg mye lettere i hodet i dag;-) Er ikke ferdig og skal rydde hele dagen i dag også, men samtidig som jeg rydder kommer energien tilbake.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg blir faktisk deprimert av rot. Tåler det ikke:-)

Gjest togli
Skrevet

Hehe, du er nok ikke alene om å ha det sånn - om det er en trøst ;)

Gjest togli
Skrevet

Jeg blir faktisk deprimert av rot. Tåler det ikke:-)

Samme her!

Akkurat nå er huset fullt av unger og rotet flyter... Det er egentlig helt greit å bare lukke øynene for rotet i noen timer, men når ungene har dratt skal det ryddes, ja *glede seg* ;)

Skrevet

Jeg ryddet hele dagen i går, og føler meg mye lettere i hodet i dag;-) Er ikke ferdig og skal rydde hele dagen i dag også, men samtidig som jeg rydder kommer energien tilbake.

Takk for inspirasjon, fortsetter etter Sommarland imorra :-)

Skrevet

Ikke enig ;)

Samme her :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...