Gjest togli Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Jeg skal sende et søknadsskjema som ligger på internett i PDF-format. Det står at skjemaet kan fylles ut direkte og sendes som vedlegg til e-post. Det er umulig å fylle ut skjemaet direkte og jeg lurer på hva jeg gjør feil? 0 Siter
Gjest PDF-Kjempen Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Har du forsøkt Foxit PDF Reader? 0 Siter
Sør Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Du bruker kulepenn, og skriver på skjermen, ja? .pdf-dokumenter kan konfigureres på ørten forskjellige måter, og kan sendes på enda flere. Noen skriver man på, og det finnes en "Send"-knapp, eller man må laste ned dokumentet, skrive på det, og så sende det inn som en epost, eller laste det opp igjen. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Har du forsøkt Foxit PDF Reader? Dataspråk må jeg nok ha inn med teskje - dessverre Kan du forklare meg hvordan jeg gjør det? 0 Siter
Sør Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Dataspråk må jeg nok ha inn med teskje - dessverre Kan du forklare meg hvordan jeg gjør det? Foxit er bare en annen pdf-leser (et alternaiv til Adobe sin), akkurat som du kan ha flere tekstredigeringsprogram. Jeg tviler på at det er pdf-leseren det er noe galt med. De som laget siden har helt sikkert testet det med Adobes sin, som nok er den de aller fleste bruker. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Du bruker kulepenn, og skriver på skjermen, ja? .pdf-dokumenter kan konfigureres på ørten forskjellige måter, og kan sendes på enda flere. Noen skriver man på, og det finnes en "Send"-knapp, eller man må laste ned dokumentet, skrive på det, og så sende det inn som en epost, eller laste det opp igjen. Med vennlig hilsen ''Du bruker kulepenn, og skriver på skjermen, ja?'' Jepp, men vanskelig å skrive rett på skjermen ...blekket vil ikke feste seg... ;-P ''.pdf-dokumenter kan konfigureres på ørten forskjellige måter, og kan sendes på enda flere. Noen skriver man på, og det finnes en "Send"-knapp, eller man må laste ned dokumentet, skrive på det, og så sende det inn som en epost, eller laste det opp igjen.'' Og hvordan finner jeg ut hvordan jeg enklest mulig fikser akkurat mitt PDF-dokument? Hvordan konfigurere på E_N_K_L_E_S_T mulig måte? 0 Siter
Flimmer1365381250 Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Kan du velge å laste ned skjemaet, og ikke åpne det rett fra nettsiden? Så lagre det på skrivebordet, for eksempel, og åpne det derfra og fylle i det, og lagre endringene. Så legger du det som vedlegg til eposten du skal sende? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Foxit er bare en annen pdf-leser (et alternaiv til Adobe sin), akkurat som du kan ha flere tekstredigeringsprogram. Jeg tviler på at det er pdf-leseren det er noe galt med. De som laget siden har helt sikkert testet det med Adobes sin, som nok er den de aller fleste bruker. Med vennlig hilsen Jeg har Adobe lasta ned på PC'n min... Er det den du mener? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Kan du velge å laste ned skjemaet, og ikke åpne det rett fra nettsiden? Så lagre det på skrivebordet, for eksempel, og åpne det derfra og fylle i det, og lagre endringene. Så legger du det som vedlegg til eposten du skal sende? Jeg prøvde dette... Lagra det på skrivebordet, men fikk ikke skrevet på det da heller :-/ 0 Siter
Flimmer1365381250 Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Jeg prøvde dette... Lagra det på skrivebordet, men fikk ikke skrevet på det da heller :-/ http://help.adobe.com/no_NO/Acrobat/9.0/Standard/WS58a04a822e3e50102bd615109794195ff-7dd2.w.html Hjelper dette? Jeg har aldri fylt ut et sånt skjema selv, så jeg har aldri tenkt på det... 0 Siter
Sør Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Jeg har Adobe lasta ned på PC'n min... Er det den du mener? Adobe lager både Flash og pdf-leser, men ja, den er jo lastet ned for at du skal kunne lese dokumentet i det hele tatt. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 ''Du bruker kulepenn, og skriver på skjermen, ja?'' Jepp, men vanskelig å skrive rett på skjermen ...blekket vil ikke feste seg... ;-P ''.pdf-dokumenter kan konfigureres på ørten forskjellige måter, og kan sendes på enda flere. Noen skriver man på, og det finnes en "Send"-knapp, eller man må laste ned dokumentet, skrive på det, og så sende det inn som en epost, eller laste det opp igjen.'' Og hvordan finner jeg ut hvordan jeg enklest mulig fikser akkurat mitt PDF-dokument? Hvordan konfigurere på E_N_K_L_E_S_T mulig måte? Jeg mente at de som har laget det originale pdf-dokumentet har konfigurert det. Hvis de har konfigurert det feil, så får ikke du skrevet på det, for eksempel. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Jeg mente at de som har laget det originale pdf-dokumentet har konfigurert det. Hvis de har konfigurert det feil, så får ikke du skrevet på det, for eksempel. Med vennlig hilsen Jeg sendte en sms til han som har laga dokumentet og han sa jeg måtte skrive det ut og sende det på "gamlemåten", så tror ikke akkurat dette dokumentet var ment å kunne skrive direkte på... :-/ Men takk for hjelpa 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 http://help.adobe.com/no_NO/Acrobat/9.0/Standard/WS58a04a822e3e50102bd615109794195ff-7dd2.w.html Hjelper dette? Jeg har aldri fylt ut et sånt skjema selv, så jeg har aldri tenkt på det... Takk skal du ha, men jeg fikk akkurat beskjed fra han som har laga dokumentet at det måtte skrives ut og sendes på "gamlemåten" :-/ 0 Siter
Flimmer1365381250 Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Takk skal du ha, men jeg fikk akkurat beskjed fra han som har laga dokumentet at det måtte skrives ut og sendes på "gamlemåten" :-/ Da vet vi ihvertfall at det ikke var vi som var "datadumme" denne gangen. Det var en oppgave som ikke lot seg løse 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Da vet vi ihvertfall at det ikke var vi som var "datadumme" denne gangen. Det var en oppgave som ikke lot seg løse Jepp ))))))) *storfornøyd* 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 "Snagit" er genial til å skrive på pdf-komponenter. Eg digger det programmet. (når du skriver ut, kan de sendes til snagit i stedet for til en printer) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 "Snagit" er genial til å skrive på pdf-komponenter. Eg digger det programmet. (når du skriver ut, kan de sendes til snagit i stedet for til en printer) Ok, uansett fått beskjed om at akkurat dette dokumentet må skrives ut :-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.