Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere vannskålen (hund, katt)

Anbefalte innlegg

Gjest I love my dog!
Skrevet

Skal den ikke vaskes hver dag?

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• candyqueen_83

3

• Bookworm

3

• Flimmer1365381250

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest I love my dog!
Skrevet

Vasker den en gang i uka.... to katter.

Ok, da trenger jeg ikke å bekymre meg om jeg lar det gå to dager mellom hver vask.

Flimmer1365381250
Skrevet

Jeg vasker den hver dag. Bare heller ut vannet, og drar oppvaskkosten rundt i den et par ganger før jeg fyller opp nytt vann. Jeg liker jo ikke å drikke vann som har stått fremme i flere dager selv. Og kattene smuler jo litt mat oppi der også...

candyqueen_83
Skrevet

Vasker matskåla stort sett hver dag, men vannskåla må jeg innrømme at det går noen dager mellom.

Gjest togli
Skrevet

Ok, da trenger jeg ikke å bekymre meg om jeg lar det gå to dager mellom hver vask.

Hehe, kattene mine er iallefall sunne og friske ;)

Har ikke tenkt at det kunne være problematisk å vente i flere dager med å vaske skåla, for når vi fyller nytt vann så skyller vi jo skåla samtidig... Kanskje litt annerledes dersom vi bare helte nytt vann oppi skåla istedetfor å holde den under vannkrana?

Flimmer1365381250
Skrevet

Hvorfor går det to dager mellom hver gang? Jeg er bare nysgjerrig... Det er jo ikke så mye arbeid. Men det er neppe farlig å la det går noen dager. Pusene mine er mest glad i regnvann, eller litt såpete vann som ligger igjen etter dusj...

Gjest I love my dog!
Skrevet

Jeg vasker den hver dag. Bare heller ut vannet, og drar oppvaskkosten rundt i den et par ganger før jeg fyller opp nytt vann. Jeg liker jo ikke å drikke vann som har stått fremme i flere dager selv. Og kattene smuler jo litt mat oppi der også...

Å drikke vann som har stått i en åpnet flaske et par dager er ikke godt. Vann utvikler dritt og lort om det får tilført luft. Jeg tror å vaske vannskåla hver dag er optimalt!

Gjest Porry Hatter
Skrevet

Husker ikke sist jeg vasket den (uten at det er uendelig lenge siden altså) Det hender jeg putter den i oppvaskmaskinen. Hver dag hadde vært uaktuelt. Katta mi foretrekker gammlt vann

Gjest I love my dog!
Skrevet

Husker ikke sist jeg vasket den (uten at det er uendelig lenge siden altså) Det hender jeg putter den i oppvaskmaskinen. Hver dag hadde vært uaktuelt. Katta mi foretrekker gammlt vann

Man overlever det meste ja...

Gjest Porry Hatter
Skrevet

Man overlever det meste ja...

Han ikke bare overlever, han er faktisk svært sunn og frisk.

Du kan selvfølgelig mene hva du vil uansett.

Gjest solfryd
Skrevet

Hunden min har sånn duoskål. Den putter jeg i oppvaskmaskinen en gang i uka, etter at jeg først har skylt den godt.

Skrevet

Hunden min har sånn duoskål. Den putter jeg i oppvaskmaskinen en gang i uka, etter at jeg først har skylt den godt.

Jeg leste doskål, og synes det virket fryktelig ekkelt...:-))

Gjest I love my dog!
Skrevet

Et godt tips er å la vannet stå i et glass 24 timer og så drikke det. Hvis det da smaker godt er det ingen fare. Det skal jeg forsøke.

Gjest I love my dog!
Skrevet

For mye vodka når man er på DOL er aldri bra! ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg leste også det;)))

*skaffe bedre briller*

Gjest I love my dog!
Skrevet

Jeg leste også det;)))

*skaffe bedre briller*

Hidi, jeg elsker deg! :)

Skrevet

For mye vodka når man er på DOL er aldri bra! ;)

hehe, nå drikker jeg ikke så fryktelig mye da, og når jeg gjør det har jeg heldigvis ikke noe behov for å være på DOL samtidig, det gjøres i godt lag;-)

Gjest solfryd
Skrevet

Et godt tips er å la vannet stå i et glass 24 timer og så drikke det. Hvis det da smaker godt er det ingen fare. Det skal jeg forsøke.

Hunden får friskt vann _hver_ dag. Men jeg vasker skålen i oppvaskmaskinen en gang i uka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...