Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere vannskålen (hund, katt)

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Hidi, jeg elsker deg! :)

Takk..., tror jeg:))

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• candyqueen_83

3

• Bookworm

3

• Flimmer1365381250

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest I love my dog!
Skrevet

Hunden får friskt vann _hver_ dag. Men jeg vasker skålen i oppvaskmaskinen en gang i uka.

Du tenker ikke på at det samler seg belegg på skåla som forurenser vannet? Det gjør jeg!

Gjest I love my dog!
Skrevet

Takk..., tror jeg:))

Hehe vi for gjøre det beste ut av det! :)

Gjest solfryd
Skrevet

Du tenker ikke på at det samler seg belegg på skåla som forurenser vannet? Det gjør jeg!

Nja... Men jeg skyller skålen før jeg gir nytt vann. Håper det hjelper litt iallefall. :-)

Gjest I love my dog!
Skrevet

Nja... Men jeg skyller skålen før jeg gir nytt vann. Håper det hjelper litt iallefall. :-)

Du fjerner ikke belegg ved å skylle den, men å skylle den er bedre enn å ikke gjøre det.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hehe vi for gjøre det beste ut av det! :)

Klart;)

Gjest solfryd
Skrevet

Du fjerner ikke belegg ved å skylle den, men å skylle den er bedre enn å ikke gjøre det.

He he, gamle svigermor bruker kaffekoppen sin i "ukesvis". Hun bare skyller den etter bruk.

*grøsser*

Gjest Porry Hatter
Skrevet

Et godt tips er å la vannet stå i et glass 24 timer og så drikke det. Hvis det da smaker godt er det ingen fare. Det skal jeg forsøke.

Hva er det med folk liksom. Har du aldri gjort det? Drikker du alltid bare vann rett fra springen?

Skrevet

Jeg leste doskål, og synes det virket fryktelig ekkelt...:-))

Var det ikke en tråd her en gang med spørsmål om man av og til burde legge doringen i oppvaskmaskinen for å få dden skikkelig ren?

Flimmer1365381250
Skrevet

Var det ikke en tråd her en gang med spørsmål om man av og til burde legge doringen i oppvaskmaskinen for å få dden skikkelig ren?

Oi. Æsj.

Skrevet

Oi. Æsj.

Ja, det var en kort og grei oppsummering av folks reaksjoner på spørsmålet dengangen også! .-)

candyqueen_83
Skrevet

Et godt tips er å la vannet stå i et glass 24 timer og så drikke det. Hvis det da smaker godt er det ingen fare. Det skal jeg forsøke.

Jeg fyller nesten alltid opp et glass på nattbordet som står hele dagen og til jeg skal legge meg, eller fra kveld til kveld. Jeg liker vannet når det er bobler i det :o)

brilleslangen
Skrevet

Hehe, kattene mine er iallefall sunne og friske ;)

Har ikke tenkt at det kunne være problematisk å vente i flere dager med å vaske skåla, for når vi fyller nytt vann så skyller vi jo skåla samtidig... Kanskje litt annerledes dersom vi bare helte nytt vann oppi skåla istedetfor å holde den under vannkrana?

katten min drikker aldri springvann rett fra springen. springvann må ha stått og lunket seg i minst et halvt døgn før ho så mye som er villig til å lukte på vannet... Og det hjelper ikke med ny og ren skål iallfall. Vannet blir absolutt ikke mer populært av den grunn..Men vann fra sølepytter det er namnam det..

Ho får nytt vann hver dag. Jeg skyller utav og gnikker utav vannskåla 2-3 ganger i uka, og kjører den i oppvaskmaskina en gang annenhver uke. fløteskål og bløtfor fat skiftes ut mellom hver gang ho får servering av disse

candyqueen_83
Skrevet

katten min drikker aldri springvann rett fra springen. springvann må ha stått og lunket seg i minst et halvt døgn før ho så mye som er villig til å lukte på vannet... Og det hjelper ikke med ny og ren skål iallfall. Vannet blir absolutt ikke mer populært av den grunn..Men vann fra sølepytter det er namnam det..

Ho får nytt vann hver dag. Jeg skyller utav og gnikker utav vannskåla 2-3 ganger i uka, og kjører den i oppvaskmaskina en gang annenhver uke. fløteskål og bløtfor fat skiftes ut mellom hver gang ho får servering av disse

Ikke sant :o) Bikkja mi drikker nesten like mye fra sølepytter som fra skåla si. Og enda er han ikke syk gitt!

Gjest togli
Skrevet

Kresen katte ;) Her drikker de nytt vann også...

Skrevet

Matskåla vasker jeg hver dag. Katten min nekter å drikke fra vannskål, han vil gjerne drikke vann i vasken på badet, har forsøkt med skål, men den blir bare til en "morsom" sølete underholdning for han ;)

Skrevet

Jo, både doringen og dobørsten om jeg ikke husker feil;-)

Skrevet

Vasker vann- og matskåler når det er plass i oppvaskmaskinen (ca 2-3 ganger i uka). Skålene skylles alltid før jeg har i nytt vann eller mat. Har hund.

Skrevet

*Glise*

You made my day!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...