Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere vannskålen (hund, katt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

katten min drikker aldri springvann rett fra springen. springvann må ha stått og lunket seg i minst et halvt døgn før ho så mye som er villig til å lukte på vannet... Og det hjelper ikke med ny og ren skål iallfall. Vannet blir absolutt ikke mer populært av den grunn..Men vann fra sølepytter det er namnam det..

Ho får nytt vann hver dag. Jeg skyller utav og gnikker utav vannskåla 2-3 ganger i uka, og kjører den i oppvaskmaskina en gang annenhver uke. fløteskål og bløtfor fat skiftes ut mellom hver gang ho får servering av disse

*hehe* En katt søstra mi hadde elsket det når jeg hadde kokt spaghettisaus fra Toro og fylte den sølete kjelen med vann og lot den stå på benken. Det var snaskens drikke det! :o)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• candyqueen_83

3

• Bookworm

3

• Flimmer1365381250

3

Mest aktive i denne tråden

brilleslangen
Skrevet

*hehe* En katt søstra mi hadde elsket det når jeg hadde kokt spaghettisaus fra Toro og fylte den sølete kjelen med vann og lot den stå på benken. Det var snaskens drikke det! :o)

Min første katt elsket å drikke vann rett fra springen i vasken på badet. Oppdaget det tilfeldig engang vannet sto og siplet litt. Kom inn på badet og fant katta sittende i vasken. Gjennomvåt, og med hodet på skakke, og lot vannet renne rett inn i munnen. Ho hadde nok strevd litt med å finne ut hvordan ho best fikk vannet inn i munnen;-) Men etter den gangen kom ho løpende og hoppet opp i vasken hver kveld når jeg stelte meg for kvelden.

Jeg hadde engang en firbeint mjauende herremann som aldri helt fant ut av det med å drikke vann på dannet måte. Prøvde han å drikke vann fra skåla fylte han bare nesa med vann... Men han gav ikke opp og fant en metode som fungerte utmerket for han. Han dyppet poten godt nedi vannskåla, løftet den opp og slikket poten, dyppet på nytt, slikket... :-)

Skrevet

Jo, både doringen og dobørsten om jeg ikke husker feil;-)

Dobørsten også, ja! Jammen fint for vedkommendes familie og gjester at dolerne kunne fraråde dette :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...