Gå til innhold

Lindas lille Lady (0,5) er stjålet. Kan du hjelp

Anbefalte innlegg

Flimmer1365381250
Skrevet

Sove i sengen nei? Da får man en usosial seng og et bortskjemt dyr... For ikke å snakke om allergier...

Skrevet

Trist sak, men tenk å kle opp kjøteren på den måten. Kanskje man burde få seg en dokke man kan dolle opp isteden.

Skrevet

Rart ikke hunden bjeffet når det kom ukjente busende inn slik.

Gjest disco line
Skrevet

Hva kommer det av at det nesten hver gang en hund blir stjålet(og kommer på trykk i avisene) så er eieren en blond "glamour"-wannabe?

Skrevet

Hmm. Kanskje det var en dyrevernsaktivist som stjal den, som ville befri den for klærne og skøyfen ;-)

Skrevet

Hmm. Kanskje det var en dyrevernsaktivist som stjal den, som ville befri den for klærne og skøyfen ;-)

..sløyfen...

Skrevet

Hva kommer det av at det nesten hver gang en hund blir stjålet(og kommer på trykk i avisene) så er eieren en blond "glamour"-wannabe?

For 15 minutter berømmelse? ;)

Gjest Elextra
Skrevet

For en utspjåket liten hund! Skjønte ikke først at blondestyret hørte til hundehabitten.

Forøvrig ville jeg hverken hatt katt eller hund i sengen, og særlig ikke en hund jeg bare passet for andre!

Skrevet

Akkurat den tanken slo meg og.. Og med det håper jeg at den som tok den lille gnageren behandler den som en hund og ikke som et pent accessoar.

Gjest harikkenickfortiden
Skrevet

Hvem har sagt at en hund skal ligge i vår seng om natten? Vår hund elsker å få legge seg i buret sitt, hver kveld. Hun ville ikke inn i buret ellers, men til nattebruk, så er det himmelen for henne. Der sover hun så godt, snorker og alle ting. litt av et syn når en ser inn i buret når hun sover; ligger som regel på rygg....

Skrevet

Rart ikke hunden bjeffet når det kom ukjente busende inn slik.

Du skal se hundepasserne har solgt den!

Skrevet

''De gjorde nok så godt de kunne, men en hund skal sove i sengen alltid. Da hadde ikke dette skjedd!''

Jeg regner med at du fleiper.

En av årsakene til at min samboer forlot mannen var at han lot hunden ligge på sengen. *grøss*

Med vennlig hilsen

Gjest Nå falt det på plass
Skrevet

''De gjorde nok så godt de kunne, men en hund skal sove i sengen alltid. Da hadde ikke dette skjedd!''

Jeg regner med at du fleiper.

En av årsakene til at min samboer forlot mannen var at han lot hunden ligge på sengen. *grøss*

Med vennlig hilsen

Aha så du er en MANN Sør, det var det jeg trodde :)

Skrevet

Aha så du er en MANN Sør, det var det jeg trodde :)

...eh...ja, jeg er en "MANN"! :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Forhåpentligvis er det noen som vil behandle den som en hund og ikke som en dukke som har tatt den. Stakkars hund. Før den ble ståjlet altså.

Skrevet

Du skal se hundepasserne har solgt den!

Ikke umulig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...