Gjest I love my dog! Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Herregud! Hunden sto i et bur mens de sov. De gjorde nok så godt de kunne, men en hund skal sove i sengen alltid. Da hadde ikke dette skjedd! http://www.dagbladet.no/2010/06/30/nyheter/hund/dyrenes_nyheter/forsvinning/tyveri/12370351/ 0 Siter
Flimmer1365381250 Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Sove i sengen nei? Da får man en usosial seng og et bortskjemt dyr... For ikke å snakke om allergier... 0 Siter
Gjest cwig Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Trist sak, men tenk å kle opp kjøteren på den måten. Kanskje man burde få seg en dokke man kan dolle opp isteden. 0 Siter
morsan Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Rart ikke hunden bjeffet når det kom ukjente busende inn slik. 0 Siter
Gjest disco line Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Hva kommer det av at det nesten hver gang en hund blir stjålet(og kommer på trykk i avisene) så er eieren en blond "glamour"-wannabe? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Hmm. Kanskje det var en dyrevernsaktivist som stjal den, som ville befri den for klærne og skøyfen ;-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Hmm. Kanskje det var en dyrevernsaktivist som stjal den, som ville befri den for klærne og skøyfen ;-) ..sløyfen... 0 Siter
Mrs D Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Hva kommer det av at det nesten hver gang en hund blir stjålet(og kommer på trykk i avisene) så er eieren en blond "glamour"-wannabe? For 15 minutter berømmelse? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 For en utspjåket liten hund! Skjønte ikke først at blondestyret hørte til hundehabitten. Forøvrig ville jeg hverken hatt katt eller hund i sengen, og særlig ikke en hund jeg bare passet for andre! 0 Siter
EnolaGay Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Hva kommer det av at det nesten hver gang en hund blir stjålet(og kommer på trykk i avisene) så er eieren en blond "glamour"-wannabe? Akkurat den tanken slo meg og.. Og med det håper jeg at den som tok den lille gnageren behandler den som en hund og ikke som et pent accessoar. 0 Siter
Gjest harikkenickfortiden Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Hvem har sagt at en hund skal ligge i vår seng om natten? Vår hund elsker å få legge seg i buret sitt, hver kveld. Hun ville ikke inn i buret ellers, men til nattebruk, så er det himmelen for henne. Der sover hun så godt, snorker og alle ting. litt av et syn når en ser inn i buret når hun sover; ligger som regel på rygg.... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Rart ikke hunden bjeffet når det kom ukjente busende inn slik. Du skal se hundepasserne har solgt den! 0 Siter
Sør Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 ''De gjorde nok så godt de kunne, men en hund skal sove i sengen alltid. Da hadde ikke dette skjedd!'' Jeg regner med at du fleiper. En av årsakene til at min samboer forlot mannen var at han lot hunden ligge på sengen. *grøss* Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Nå falt det på plass Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 ''De gjorde nok så godt de kunne, men en hund skal sove i sengen alltid. Da hadde ikke dette skjedd!'' Jeg regner med at du fleiper. En av årsakene til at min samboer forlot mannen var at han lot hunden ligge på sengen. *grøss* Med vennlig hilsen Aha så du er en MANN Sør, det var det jeg trodde 0 Siter
Sør Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Aha så du er en MANN Sør, det var det jeg trodde ...eh...ja, jeg er en "MANN"! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Forhåpentligvis er det noen som vil behandle den som en hund og ikke som en dukke som har tatt den. Stakkars hund. Før den ble ståjlet altså. 0 Siter
morsan Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Du skal se hundepasserne har solgt den! Ikke umulig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.