Gå til innhold

Tips om Bulgaria? + litt selvskryt

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Mener du at de har glemt deg som person - eller at du kort og godt har falt ut av ventelistesystemet?

Som person, hvordan jeg lever med alt dette, hvordan det har forverret seg, alt styret det medfører osv. Altså, jeg har ingen klar diagnose, men mange plager og symptomer pga lang tids sykdom og operasjoner.

Jeg er i ventelistesystemet, men har ikke rett på plass. Jeg fikk plass allikevel da saken min var spennende og ikke minst at henvisningen kom fra RH. der ligger allerede ett samarbeid. Så jeg er svært heldig slik sett.

Skrevet

Gratulerer så mye. Tøft gjort:-)

Takk :o)

Jeg føler meg ikke så tøff egentlig, men jeg har lært meg å være stolt av meg selv når jeg oppnår noe jeg har jobbet for. Var lite flink til det før, da bare fokuserte jeg på hvor flinke alle andre var, og ikke minst hvor langt etter jeg lå.

Skrevet

Drømmer trengs for et lykkelig liv :)

Vernepleier er et spennende og variert yrke. Ikke dumt å snuse på det :)

Uansett, du har så stor grunn til å være stolt av det du har prestert. Om du aldri kommer til å studere videre, så har du klart det du har klart, og det er fantastisk :D

''Om du aldri kommer til å studere videre, så har du klart det du har klart, og det er fantastisk :D''

Nettopp. Vi burde alle huske på det. Jeg er fæl til å glemme den biten selv.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1278008238' post='4390757]

Takk :o)

Jeg føler meg ikke så tøff egentlig, men jeg har lært meg å være stolt av meg selv når jeg oppnår noe jeg har jobbet for. Var lite flink til det før, da bare fokuserte jeg på hvor flinke alle andre var, og ikke minst hvor langt etter jeg lå.

Klart du skal vaere stolt av deg selv. Du har god grunn til det naa:)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1278007983' post='4390752]

*klemmer hardt og lenge på cathlin*

Tusen takk :o)

Slenger meg på denne flotte gratulasjonen :-)

Skrevet

Slenger meg på denne flotte gratulasjonen :-)

Takk! :o)

Det var en flott gratulasjon cathlin kom med.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1278007983' post='4390752]

*klemmer hardt og lenge på cathlin*

Tusen takk :o)

Husker jeg var kjempeglad da jeg fikk studiekompetanse selv.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1278008337' post='4390760]

''Om du aldri kommer til å studere videre, så har du klart det du har klart, og det er fantastisk :D''

Nettopp. Vi burde alle huske på det. Jeg er fæl til å glemme den biten selv.

Jeg er veldig flink til å si slikt til andre, men ikke like flink til å høre på det selv ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...