Gjest campern Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Kan dere hjelpe meg med en liste over ting jeg bør ha med på turen? Er så redd jeg glemmer noe.... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Pledd, varme klær, vannkoker, plastbestikk og tallerkner, masse poser til søppel og div, myggspray, reiseapotek. 0 Siter
Gjest Livskunstneren Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Pledd, varme klær, vannkoker, plastbestikk og tallerkner, masse poser til søppel og div, myggspray, reiseapotek. Du glemte øl, akevitt og snaps-glass. 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Pledd, varme klær, vannkoker, plastbestikk og tallerkner, masse poser til søppel og div, myggspray, reiseapotek. Lurt Sengetøy må jeg huske å ha med btw 0 Siter
Axcia Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 oppvaskkost + zalo, balje, tørkestativ/snor + klesklyper, kost + støvbrett, våtservietter, håndsåpe + håndsprit, chifonet + kjøkkenhåndklær, grill, tennvæske, dopapir, støvler og regntøy, badetøy, badelaken, kaffe/te, lys, servietter, duk, campingbord + stoler, sandaler, klær, paraply, kart/gps, laptop, kjeks, mat, snacks, solkrem, pinsett/flåttpinsett bag, sekk til utflukter sykkel? evt sparkesykkel, kjekt for unger på campingplassen pass, lommebok, mobil 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 oppvaskkost + zalo, balje, tørkestativ/snor + klesklyper, kost + støvbrett, våtservietter, håndsåpe + håndsprit, chifonet + kjøkkenhåndklær, grill, tennvæske, dopapir, støvler og regntøy, badetøy, badelaken, kaffe/te, lys, servietter, duk, campingbord + stoler, sandaler, klær, paraply, kart/gps, laptop, kjeks, mat, snacks, solkrem, pinsett/flåttpinsett bag, sekk til utflukter sykkel? evt sparkesykkel, kjekt for unger på campingplassen pass, lommebok, mobil Takk for gode tips Hm hva er chifonet? 0 Siter
Axcia Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Takk for gode tips Hm hva er chifonet? En type kjøkkenkluter som kastes etterhvert. 0 Siter
Gjest bare glem glemmingen Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Du skal vel ikke til et sted uten butikk, så det er bare å ta det med ro innen "glemmingen" ) 0 Siter
Axcia Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Takk for gode tips Hm hva er chifonet? lesestoff, kryssord, tegnesaker, grillbakker, krydder, salt, pepper, ketchup, leatherman, lommelykt, kamera + lader 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Du glemte øl, akevitt og snaps-glass. Alkohol er som regel det siste jeg tenker på ) 0 Siter
Gjest en annen camper Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Fyrstikker eller lighter, klesklyper, gulvklut, toalettpapir, boksåpner, lommelykt, litermål, grytekluter, vinåpner, plankebiter til å legge under støttebeina, klubbe til teltpluggene hvis du bruker fortelt... Dette er ting som er kjekt å ha, og som jeg på et eller annet tidspunkt ikke har hatt med meg. 0 Siter
Gjest trådstarter som føler seg litt dum :D Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 lesestoff, kryssord, tegnesaker, grillbakker, krydder, salt, pepper, ketchup, leatherman, lommelykt, kamera + lader og hva er leatherman? 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Du glemte øl, akevitt og snaps-glass. Er gravid og har med småbarn, så blir nok lite med børst 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Må inderlig huske våtservietter og bleier til minsten 0 Siter
Axcia Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 og hva er leatherman? http://www.leathermanmultitools.co.uk/images/Leatherman_wave_L.jpg En lommekniv m/ekstrautstyr. 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 http://www.leathermanmultitools.co.uk/images/Leatherman_wave_L.jpg En lommekniv m/ekstrautstyr. Å jaaaaaaaa nå husker jeg hehe Ja, kan være greit det og. men nå skal vi ikke på så veldig primitiv ferie, er et feriesenter med alle serverdigheter og bekvemmeligheter som vaskerom, bad osv.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.