Gå til innhold

Tur med campingvogn

Anbefalte innlegg

Gjest campern
Skrevet

Kan dere hjelpe meg med en liste over ting jeg bør ha med på turen? :)

Er så redd jeg glemmer noe....

candyqueen_83
Skrevet

Pledd, varme klær, vannkoker, plastbestikk og tallerkner, masse poser til søppel og div, myggspray, reiseapotek.

Gjest Livskunstneren
Skrevet

Pledd, varme klær, vannkoker, plastbestikk og tallerkner, masse poser til søppel og div, myggspray, reiseapotek.

Du glemte øl, akevitt og snaps-glass.

Gjest trådstarter
Skrevet

Lurt :)

Sengetøy må jeg huske å ha med btw :)

Skrevet

oppvaskkost + zalo, balje, tørkestativ/snor + klesklyper, kost + støvbrett, våtservietter, håndsåpe + håndsprit, chifonet + kjøkkenhåndklær, grill, tennvæske, dopapir, støvler og regntøy, badetøy, badelaken, kaffe/te, lys, servietter, duk, campingbord + stoler, sandaler, klær, paraply, kart/gps, laptop, kjeks, mat, snacks, solkrem, pinsett/flåttpinsett

bag, sekk til utflukter

sykkel? evt sparkesykkel, kjekt for unger på campingplassen

pass, lommebok, mobil

Gjest trådstarter
Skrevet

oppvaskkost + zalo, balje, tørkestativ/snor + klesklyper, kost + støvbrett, våtservietter, håndsåpe + håndsprit, chifonet + kjøkkenhåndklær, grill, tennvæske, dopapir, støvler og regntøy, badetøy, badelaken, kaffe/te, lys, servietter, duk, campingbord + stoler, sandaler, klær, paraply, kart/gps, laptop, kjeks, mat, snacks, solkrem, pinsett/flåttpinsett

bag, sekk til utflukter

sykkel? evt sparkesykkel, kjekt for unger på campingplassen

pass, lommebok, mobil

Takk for gode tips :)

Hm hva er chifonet?

Skrevet

Hm hva er chifonet?

En type kjøkkenkluter som kastes etterhvert.

Gjest bare glem glemmingen
Skrevet

Du skal vel ikke til et sted uten butikk, så det er bare å ta det med ro innen "glemmingen" :o)

Skrevet

Hm hva er chifonet?

lesestoff, kryssord, tegnesaker, grillbakker, krydder, salt, pepper, ketchup, leatherman, lommelykt, kamera + lader

candyqueen_83
Skrevet

Alkohol er som regel det siste jeg tenker på :o)

Gjest en annen camper
Skrevet

Fyrstikker eller lighter, klesklyper, gulvklut, toalettpapir, boksåpner, lommelykt, litermål, grytekluter, vinåpner, plankebiter til å legge under støttebeina, klubbe til teltpluggene hvis du bruker fortelt... Dette er ting som er kjekt å ha, og som jeg på et eller annet tidspunkt ikke har hatt med meg.

Gjest trådstarter som føler seg litt dum :D
Skrevet

lesestoff, kryssord, tegnesaker, grillbakker, krydder, salt, pepper, ketchup, leatherman, lommelykt, kamera + lader

og hva er leatherman?

Gjest trådstarter
Skrevet

Er gravid og har med småbarn, så blir nok lite med børst :)

Gjest trådstarter
Skrevet

Må inderlig huske våtservietter og bleier til minsten :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...