Gå til innhold

Kjendissladder :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.seher.no/846214/mel-gibson-ble-tatt-paa-fersken-for-rasehets-igjen

(Jada, jeg har lite å sysle med om dagen..) :0D

Men dette er fasinerende. Hvordan i hel)(&% er det MULIG å gå i det med begge beina, så grundig, at ca 2millioner mennesker tusen mil unna kan si med 99% sikkerhet, at DETTE vil skje et år før det skjer...? Jeg fatter det bare ikke.

Og foresten, Carola har gått ned ti kilo igjen. Gratulerer, hoppetau kommer i posten. *knis*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg liker eksentriske kunstnere. Gi meg heller en splitter pine gal Mel Gibson, en Varg Vikernes, en Knut Hamsun, en David Lynch og en Diego Maradona, enn disse trauste skapningene som er- og mener som alle andre.

Mel Gibson er kanskje en kødd, men han har gått fra å være en A4-skapning i Dødelig Våpen og typiske åttitallsfilmer, til å regissere stor film som Apocalypto, The Passion of Christ og dels Braveheart.

Jeg gir langt faen i hva han gjør privat.

Skrevet

Jeg liker eksentriske kunstnere. Gi meg heller en splitter pine gal Mel Gibson, en Varg Vikernes, en Knut Hamsun, en David Lynch og en Diego Maradona, enn disse trauste skapningene som er- og mener som alle andre.

Mel Gibson er kanskje en kødd, men han har gått fra å være en A4-skapning i Dødelig Våpen og typiske åttitallsfilmer, til å regissere stor film som Apocalypto, The Passion of Christ og dels Braveheart.

Ja han er ganske lur på sitt felt. Desto merkeliger at han er dummere enn dummest når det kommer til privatliv.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja han er ganske lur på sitt felt. Desto merkeliger at han er dummere enn dummest når det kommer til privatliv.

Egentlig ikke. Svært mange store kunstnere historisk (ikke at Mel Gibson er helt der) har vært relativt fucka opp. ;)

Gjest minimosa
Skrevet

Svulstige, vulgære og reaksjonære filmer. Like troverdige som pyramidehotellet i Las Vega ser Egyptisk ut.

Mrs. Wallace
Skrevet

Svulstige, vulgære og reaksjonære filmer. Like troverdige som pyramidehotellet i Las Vega ser Egyptisk ut.

Herregud, ja. De er fascinerende dårlige.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig hva Braveheart angår. Ikke enig hva de to andre angår. Her snakker vi stor filmkunst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...