Gjest syttentretti Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 hvordan kan en se/vite om en person har aspergers syndrom? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 Du kan ikke se eller vite det uten at noen forteller deg det, men ofte har disse en noe spesiell atferd. 0 Siter
Humatus Skrevet 3. juli 2010 Skrevet 3. juli 2010 har en venninne med aspergers syndrom. Det man "merker" på henne er at hun mangler sosiale "antenner" som vi sier og er dårlig til å formidle seg selv, det hun mener osv. Da jeg ble kjent med henne visste jeg ikke dette, og syntes hun var en merkelig kreasjon av et menneske. Visste veldig lite om diagnosen og vurderte en stund å avslutte vennskapet da vi hele tiden misforstod hverandre. Da hun fortalte meg om diagnosen ( jeg er hennes eneste venninne ) og hvordan dette påvirket henne som menneske forsto jeg mere av både henne og hvor hun kommer fra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.