Gjest verste såpelukt ever Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 Liker dere lukta av Lano? 0 Siter
nick Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 Lano er OK, men Dove lukter diesel. Den er helt jævlig. 0 Siter
Gjest HuGs Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 Ja, den lukter litt gammeldags koselig, synes jeg. Dr.Greve er enda bedre. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 Nei, absolutt ikke. Aldri lano i mitt hus. ;-) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 Nei, enig i at Lano lukter FÆÆÆLT!!!! Endelig noen som deler min mening. Har følt meg alene og helt uttafor. Skjønner overhodet ikke hvorfor lano er på populært. Bra reklame sikkert. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 Nei, verken Lano eller Dove er såper jeg orker å ha i hus... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 Åh, endelig noen som er enig med meg: Lano lukter helt for jævlig! Orker ikke kjøpe den, selv om ungene har ønsket seg den gakk-gakk-varianten osv. 0 Siter
caprice Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 ENDELIG er jeg ikke alene. Lano er aldri i vårt hus. På hytta til foreldrene mine er det alltid Lano fordi jeg har en nevø som visstnok bare tåler det. Derfor har familien min egen såpe der. Jeg har ALDRI Lano hjemme. Grøss 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.