Gå til innhold

Høye sko- er det stygt?

Anbefalte innlegg

Gjest Høy fra før
Skrevet

Har sååå lyst på noen flotte sko jeg så i går, men de hadde høye hæler.

Jeg pleier å styre unna høye hæler da jeg er 1.80 høy, tipper hælene er 6 cm.

Er det stygt med høye hæler på høye jenter?

Skrevet

Har ingen betydning at du er høy fra før, det er helhetsinntrykket og antrekk man legger merke til.

Gjest Høy fra før
Skrevet

Nei, det er nyyydelig :)

Føler meg ukomfortabel, for jeg blir stort sett den høyeste rundt meg. Blir høyere enn min kjære også, men da tenker jeg bare litt på Tom Cruise ;)

Gjest Høy fra før
Skrevet

Har ingen betydning at du er høy fra før, det er helhetsinntrykket og antrekk man legger merke til.

Føler det er så mange som ser på meg og føler meg ukomfortabel av den grunn.

Flimmer1365381250
Skrevet

Følte meg for høy i mange, mange år. Nå bruker jeg bare høye hæler og er kjempestolt av høyden min! Jeg er 177 høy...

Skrevet

Høye jenter er flott!

Sjøl er jeg bare 162,5 cm (og den halve er viktig, hehe) og går stort sett bare i høye sko. Innbiller meg at jeg blir tatt meir på alvor da..

Komplekser og misunnelser hører tydeligvis med til daglivets krav :-/

Skrevet

Høye jenter er flott!

Sjøl er jeg bare 162,5 cm (og den halve er viktig, hehe) og går stort sett bare i høye sko. Innbiller meg at jeg blir tatt meir på alvor da..

Komplekser og misunnelser hører tydeligvis med til daglivets krav :-/

Skulle selvfølelig vært "dagliglivets" krav, hmpfff..

Skrevet

Føler det er så mange som ser på meg og føler meg ukomfortabel av den grunn.

Man er misunnelig vet man... ;0)

Gjest indicas
Skrevet

Jeg e like høy som deg og elsker å gå i høye hæler! Man får så fin holdning og gutta kikker laaaangt etter deg! Kjøp skoa du, du kommer til å føle deg råflott!

Skrevet

Det er kjempeflott! Bruk høye hæler alt du orker! :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

nei, det er absolutt ikke stygt, men uansett høyde på dama er det ikke lekkert hvis personen ikke klarer å gå på dem.

Gjest Høy fra før
Skrevet

Jeg e like høy som deg og elsker å gå i høye hæler! Man får så fin holdning og gutta kikker laaaangt etter deg! Kjøp skoa du, du kommer til å føle deg råflott!

Kanskje jeg rett og slett skal heve meg over mine egne tanker og gå med hodet hevet for en gangs skyld.

Føler meg ukomfortabel fordi guttene ser fordi de liker det, og jentene fordi de ikke liker det.

Ikke pent å gå på høye hæler med bøyd hode heller. *S*

Skrevet

Kanskje jeg rett og slett skal heve meg over mine egne tanker og gå med hodet hevet for en gangs skyld.

Føler meg ukomfortabel fordi guttene ser fordi de liker det, og jentene fordi de ikke liker det.

Gå i høye sko med heva hode, de misunnelige damene får seile sin egen sjø. Det viktigste er at du liker skoene og er komfortabel, så blir resten en bonus :-)

Gjest indicas
Skrevet

Hvis du leser de andre kommentarene så liker jentene det også, de er bare misunnelige. Tenk på dét du, når de glaner. ;-) (Det er forresten halve gleden!)

Mrs. Wallace
Skrevet

Tja, selv er jeg 177 cm på strømpelesten og føler meg som regel som en ubestridt dronning på høye hæler - jeg elsker å gå på det. I hverdagen er det ikke praktisk (men det har ikke med høyde å gjøre, mer med selve jobben), men når man skal pynte seg er det bare å gyve løs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...