Gå til innhold

FU: Hvilken håndsåpe lukter best?

Anbefalte innlegg

Gjest ønsker tips om det
Skrevet

Bør passe til hele familien.

Jeg liker Coop aqua, men er åpen for å kjøpe annen flytende håndsåpe.

Skrevet

Jeg liker olivensåpe, et såpestykke man betaler 5 kr for på innvandrerforretningene. De skulle forresten ha 20 kr for samme såpa i turistsjappa i Tyrkia.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg syns Palmolive med honning er god.

Skrevet

Den med grønn eplelukt fra Europris. Coop aqua er ikke dum heller :)

Flimmer1365381250
Skrevet

En rød en, fra europris eller lignende. Kjempebillig, og lukter helt fantastisk!

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Best og best...jeg kjøpte nylig vanilla and apple fra H&M, kr 29.

Den lukter godt!

Jeg bytter hele tiden, synes det er kjedelig med det samme. Men er svak for vanilje og kokos.

Skrevet

Jeg liker olivensåpe, et såpestykke man betaler 5 kr for på innvandrerforretningene. De skulle forresten ha 20 kr for samme såpa i turistsjappa i Tyrkia.

Det kan jeg tenke meg! Vår favoritt pr d.d er "Palmolive Naturals with olive milk". Kjøper alltid olivensåpe og -produkter i sydligere strøk, mmmmmm.....

mariaflyfly
Skrevet

Jeg foretrekker Neutral - uten lukt.

Den bruker vi også, for begge mine unger får ekstremt tørr hud på hendene om vinteren. Parfymerte såper gjør det ennå verre.

Skrevet

Jeg liker den fra Palmolive med "olive milk". Deilig! Men jeg kjøper mye forskjellig, akkurat nå har vi en hvit en fra Landlord som eldstesnuppa ikke kan få luktet nok på :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...