Gå til innhold

Hva er det som er så dumt med SAROTEX?

Anbefalte innlegg

Gjest kronisk hodepine
Skrevet

Noen som vet?

Gikk på dette en stund, 100 mg for kronisk hodepine og dårlig nattesøvn. Det fungerte greit og hadde ikke andre bivirkninger enn tørr i munnen.

Jeg begynte på DPS til samtaler og legen der mente denne medesinen ikke vaaar bra og at hun ville at jeg sluttet med den og begynte med Remeron istedet.

Remeronen gjorde så jeg gikk opp kjappt 7 kilo, og var konstant sulten og fysen på noe, orket det ikke, så jeg seponerte den ganske fort...

Nå er jeg i den situasjonen med hodepinen min igjen at jeg bare må starte på noe, jeg våkner mange ganger om natten med fryktelig hodepine og morningen er forferdelig...

Har lyst og fortsette på Sarotex, siden den hjalp så bra, men lurer på hva som er så "fælt" med den??

Noen som vet?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Kanskje du kan poste dette på Psykiatriforumet? Jeg vil tro kanskje det er flere som vet noe der.

Jeg har gått på Sarotex, nå virket det ikke etter hensikten hos meg, men inntrykket jeg fikk var at det var en god medisin. Nå skal det sies at det var urologer som gav meg medikamentet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...