Gjest Føler meg ikke så bra Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Jeg har aldri vært av typen som spretter opp kl 07 i helgene for å gå på tur, jeg er rolig og definitivt et b-menneske. Koser meg gjerne med bøker, musikk og andre introverte aktiviteter. I år ble det tidlig sommerferie (det varierer på arbeidsplassen når vi får våre uker). Og selv om jeg nyter å snu døgnet litt og gjøre "ingenting" blir jeg også litt nedstemt til tider, nesten litt folkesky, tunge tanker "setter" seg mer. Flere som har det slik? 0 Siter
Gjest sjaffern Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Det er veldig vanlig. Kanskje særedeles blant folk som ikke selv initierer så mange (sosiale) aktiviteter. 0 Siter
Gjest Sibellla Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Ja har flere venninner som har det på samme måte... de trenger å se og prate med folk rett og slett...og blir smådeppa av bare å være alene hjemme.... De er sånn som gleder seg over at søndagen endelig er over og det er jobbdag igjen Jeg har heldigvis ikke det problemet for jeg trives i mitt eget selskap og får vel egentlig aldri vært alene...pga barn osv. men jeg gikk arbeidsledig et år og på slutten av det året merket jeg at jeg ble litt deppa og trengte å komme meg ut...men det var etter 1 år!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.