Gå til innhold

Lediggang ikke sunt?

Gjest Føler meg ikke så bra

Anbefalte innlegg

Gjest Føler meg ikke så bra
Skrevet

Jeg har aldri vært av typen som spretter opp kl 07 i helgene for å gå på tur, jeg er rolig og definitivt et b-menneske. Koser meg gjerne med bøker, musikk og andre introverte aktiviteter.

I år ble det tidlig sommerferie (det varierer på arbeidsplassen når vi får våre uker). Og selv om jeg nyter å snu døgnet litt og gjøre "ingenting" blir jeg også litt nedstemt til tider, nesten litt folkesky, tunge tanker "setter" seg mer.

Flere som har det slik?

Gjest sjaffern
Skrevet

Det er veldig vanlig. Kanskje særedeles blant folk som ikke selv initierer så mange (sosiale) aktiviteter.

Gjest Sibellla
Skrevet

Ja har flere venninner som har det på samme måte... de trenger å se og prate med folk rett og slett...og blir smådeppa av bare å være alene hjemme.... De er sånn som gleder seg over at søndagen endelig er over og det er jobbdag igjen ;)

Jeg har heldigvis ikke det problemet for jeg trives i mitt eget selskap og får vel egentlig aldri vært alene...pga barn osv. men jeg gikk arbeidsledig et år og på slutten av det året merket jeg at jeg ble litt deppa og trengte å komme meg ut...men det var etter 1 år!!! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...