Gå til innhold

Grisete unger i lano-konkurransen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lano-ungen skal kåres og horder av foreldre melder sine håpefulle på og mobiliserer nettverk og andre til å stemme på barnet sitt. Alle synes sin unge er skjønn og vil dele barnet med omverdenen og konkurrere om å bli årets lano-unge.

Noen tar frem det beste bildet de har av barnet sitt, mens andre tar frem bilder av en ustelt unge og tror at folk vil stemme ungen sin frem. For disse som har sendt inn bilder av barna sine håper vel at barnet sitt skal vinne.

Det er sikkert sjarmerende for mor og far å ta bilder av barnets første måltid og man kan få en god latter etterpå, men det er et bilde som kun er sjarmerende for foreldrene og ikke omverdenen rundt som skal stemme. Jeg er overrasket over at folk tror middagsgrisete unger er sjarmerende, men mulig det bare er meg. De hadde vel kommet i en lei klemme hos lilleborg hvis noen av disse barna vant.

Gjest verinoca
Skrevet

Synes det er verre med sånne som deg som skal kritisere andres bidrag.

Gjest oppsi
Skrevet

Jeg tror uansett at dette blir siste året Lano trår til med noen konkurranse hvor folk skal stemme frem sin favoritt hehe.

Skrevet

Synes det er verre med sånne som deg som skal kritisere andres bidrag.

Folk skulle heller ha forstått dette selv.

Skrevet

Jeg tror uansett at dette blir siste året Lano trår til med noen konkurranse hvor folk skal stemme frem sin favoritt hehe.

Jeg har forstått reglene for konkurransen at det er 1 barn fra hvert fylke som skal stemmes frem i august der også Lilleborg har et ord med i laget. Deretter skal folk stemme frem sin favoritt av disse 19 barna i september som blir lano-ungen.

''Kåring av vinner

Lano-ungen konkurransen består av to deler:

I første del av konkurransen vil det bli kåret 19 fylkesvinnere. Besøkende på www.lano.no vil kunne stemme på sin favoritt blant alle innsendte bilder. Kåringen av fylkesvinnere baseres delvis på antall unike stemmer bildet har fått, bildets trykkvalitet, samt at bildet egner seg i markedsføring av Lano. Endelige fylkesvinnere vil derfor avgjøres av en jury fra Lano, noe som gjøres etter den 31. juli 2010. Alle fylkesvinnere får ett års forbruk av Lanoprodukter.

I del to av konkurransen vil folket kunne stemme frem Lano-ungen 2010 blant fylkesvinnerne. Den fylkesvinner som får flest unike stemmer blir kåret til Lano-ungen 2010! Vinneren får en reisesjekk til en verdi av 30.000 kr og bildet sitt avbildet på Lano refillposen.''

Gjest verinoca
Skrevet

Folk skulle heller ha forstått dette selv.

Om det ikke står i reglementet så kan vel folk sende inn hva de ønsker? Og hva med den multihandikapede gutten da, tante Sofie?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...