Gå til innhold

finnes det noe j..drikker enn Phosphoral?

Anbefalte innlegg

Gjest Phosphoral
Skrevet

Har nettopp kommet hjem fra sykehus hvor jeg ble bedt om å drikke dette for å få fart på tarmen. Jeg har drukket det før, og det må være noe av det aller mest j.. jeg har smakt. Når jeg endelig fikk alt i meg så endte det med at jeg kastet opp alt igjen.

Med alt man har fått til innen medisinen, hvorfor er det så vanskelig å lage noe som smaker godt? Er de redde for at folk skal misbruke det? Har produsentene selv smakt på dette?

Finnes det gode alternativer?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Noen mener at Laxabon er lettere å få i seg. Minuset er at det må drikkes mer, nærmere 2 liter tror jeg det var. Jeg har sett flere drikke dette uten så store problemer, jeg har også sett dem som hiver innpå phosforal og enser det ikke. Så har vi dem av oss som synes det er grusomt.

Jeg for min del kaster opp av begge deler.

Phosforal kan også taes via nesesonde, da går det raskt og du slipper å svelge.

Smaker pyton synes jeg, og ønsker meg tømmemidler med bedre smak.

Toilaxtabletter er ett alternativ, gjerne sammen med Klyx, men det hele kommer an på hvor godt tarmen må være tømt.

Selv tåler jeg ikke tømmemidler, så jeg går på flyende faste i 3 døgn + klyx (ofte med sonde). Må tarmen være helt tømt må det litt phosforal til også.

Skrevet

For å få fart på tarmen? Det må da finnes enkeler midler for dette? Jeg har tatt Phosphoral ifm full tømming, men hadde de sagt at jeg skulle drikke PHPH av andre grunner, så ville jeg takket nei.

Den er jævlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...